Spoiler: Tryck här för att visa!Är faktiskt glad för att Brittana hade en sådan fin break up-scenen, ingen av dem hade varit otrogen, det var ingen angst i scenen, utan de kom överens om att det funkade helt enkelt inte fast de älskar varandra. Deras break up var min favorit, för den var så lugn. Jag var jätterädd att något värre skulle hända, men de tog hand om det innan något värre hända. Jag är 100% säker på att när allt ordnar sig, när Brittany går ut skolan och så, så kommer de hitta varandra igen på något sätt. Det är så det funkar, mitt fina otp.
Måste även säga att the acting i det här avsnittet... no words. De gjorde det så bra. Och Lea i the break up-scenen.... herrejessus.
Spoiler: Tryck här för att visa!Är faktiskt glad för att Brittana hade en sådan fin break up-scenen, ingen av dem hade varit otrogen, det var ingen angst i scenen, utan de kom överens om att det funkade helt enkelt inte fast de älskar varandra. Deras break up var min favorit, för den var så lugn. Jag var jätterädd att något värre skulle hända, men de tog hand om det innan något värre hända. Jag är 100% säker på att när allt ordnar sig, när Brittany går ut skolan och så, så kommer de hitta varandra igen på något sätt. Det är så det funkar, mitt fina otp.
Måste även säga att the acting i det här avsnittet... no words. De gjorde det så bra. Och Lea i the break up-scenen.... herrejessus.
Spoiler: Tryck här för att visa!Håller med om Britana. Dock var jag lite förvirrad och nån kasnke kan förklara. När Brittany sa att "it hurt to be left behind" menade hon när santana åkte till college? Jag menar, vad skulle hon gjort. Suttit i Lima och väntat?
Jag tycker Lea har varit grym sen första gången jag såg henne skådespela, men efter den scenne.... Woow.
Citat: IIIIIIIIIIIIH!!! Är dock lite så där vet inte över att:
Spoiler: Tryck här för att visa!de "gamla" ska vara med i Graece. Äääääälskar att de är med, men alltså... det ska ju vara deras skolmusikal
kanske!
Spoiler: Tryck här för att visa!att de bara är där som hjälp? typ att mike hjälper till med koreografi och sånt? måste ju inte vara att de är *I* musikalen!