Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Little J
Elev |
10 dec, 2012 14:54 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Pyjamas
Dom är så sköna I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 10 dec, 2012 16:00 |
|
melle-hjrta
Elev |
pyjamas
10 dec, 2012 16:03 |
|
Starbuck
Elev |
10 dec, 2012 16:29 |
|
me.
Elev |
PYAMAS annars blir det kallt ju!
10 dec, 2012 16:31 |
|
Borttagen
|
Pyjamas, nattlinnen brukar halka upp på magen och då blir det kaaaaallt. :c
10 dec, 2012 16:51 |
|
Dream
Elev |
Hmm, använder ingetdera :'P Jag sover nästan alltid i en oversize t-shirt ♥ Men då jag inte tycker att det är så skönt om att ha pyjamasbyxor på mig när jag sover måste det bli nattlinne. (Dock är pyjamas jättemysigt när man bara ska vila, eller är sjuk c: )
10 dec, 2012 17:44 |
|
Borttagen
|
Pyamas, just because.
10 dec, 2012 18:21 |
|
Danzi
Elev |
Pyjamas, fast jag sover dock helst i en stor tröja, vilket nästan blir som ett nattlinne haha
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
10 dec, 2012 19:40 |
|
Borttagen
|
Pyjamas!
Nattlinne= obekvämt 10 dec, 2012 19:46 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen