The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: 17 låter inte gammalt, det låter coolt, du får ju göra nästan vad du vill då! :O Jag hatar att gå i sjuan. >.<Skrivet av Ginny!!!!: Okej jag fick just en random fangirling-attack. House of Hades kommer ut i år! ![]() ![]() ![]() Vi borde skaffa en internationell PJO/HoO-fangirldag O.O FUCK YES, DEN KOMMER UT I OKTOBER, GISSA VAD JAG HAR BESTÄMT ATT JAG SKA FÅ PÅ MIN 17:E FÖDELSEDAG? (... kom just på att 17 låter gammalt o.O ) JAG TÄNKER TVINGA MINA FÖRÄLDRAR TILL ATT KÖPA DEN ÅT MIG >8D ![]()
6 jan, 2013 18:40 |
|
EMELESEL
Elev |
Thalia - Godmorgon! Vad trevligt med en ny rumskamrat. Dude, vi ska just ha party!
För omväxlighetens skull lixom, eller hur sannaaaoch DarkBells ;D Ibland kan Sanna bli lite mysko, typ om hon får för sig att fingra på glasplattor eller campa på havets botten (det har hon i och för sig aldrig gjort vad jag vet, men jag känner att det skulle kunna hända). Och man får aldrig krama någon om Izabel är i närheten, för då kan det gå åt helleholan.. Oj jösses nu blev det värsta långa svamlet, men typ välkommen! €: Btw så har jag köpt pj 5 för att slippa vänta tre år på biblioteket. Jag känner att jag kanske blir tvungen att sörja tre år för att den tog slut istället. :€ 6 jan, 2013 20:32 |
|
Ginny!!!!
Elev |
EMELESEL: Tro mig, du kommer inte sörja i tre år. Du har trots allt HoO kvar att läsa!
![]()
6 jan, 2013 20:40 |
|
EMELESEL
Elev |
Ginny!!!! (jösses människa du vet inte hur många gånger jag fick räkna alla utropstecken o.o)
Men jag hittar dem ingenstans!!!! (rätt antal utropstecken, swag) 6 jan, 2013 20:43 |
|
Ginny!!!!
Elev |
EMELESEL: Ah, mina gamla fruktade utropstecken XD
Kanske köpa de också? X'D Nej men åh vad jobbigt. Kan inte ditt bibliotek beställa de från ett annat bibliotek? c: Allihopa, ett stort välkommen till vår senaste medlem, PotterLover! ![]()
7 jan, 2013 07:25 |
|
Ginny00
Elev |
eh...hej c:
Jag får snart vara här va? 7 jan, 2013 10:36 |
|
DarkBells
Elev |
7 jan, 2013 12:57 |
|
Borttagen
|
PotterLover välkommen till de coola kidsen!
Ginny00 heeej 7 jan, 2013 13:26 |
|
Ginny00
Elev |
Sannaaa Svenska. Är det någon skillnad?
7 jan, 2013 13:27 |
|
Borttagen
|
nej ingen skilland alls! och översättningen är jättebra 7 jan, 2013 13:28 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen