Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Hej! Bara hos mig som det snöade idag? Cx
"It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 4 jan, 2017 20:05 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Det kom några småflingor i Lund!Hej! Bara hos mig som det snöade idag? Cx 4 jan, 2017 20:07 |
|
CyberDoctor
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Hayato: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Hayato: Jag har lust för pepp! Just du är bäst! Din vän är världens mest turliga (om det är ett ord) person! Du kan göra vad du vill! Du är värdefull! Hahahahahah lol sluta tigga tummar lillebror! xP Sluta va så negative fjolla. Puss och kram din lillebror ♥ (Lite syskon kärlek bara) -____- *är glad över att mina lillebröder inte har Mugglis xD* L(ol) Hold dat L buddyboy 5/5 4 jan, 2017 20:10 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Hej! Bara hos mig som det snöade idag? Cx Om det hade snöat.. Nepp det var -20 -_- Hos mig med ✩✩✩ 4 jan, 2017 21:18 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Ella01: Skrivet av Emmi: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Hej! Bara hos mig som det snöade idag? Cx Om det hade snöat.. Nepp det var -20 -_- Hos mig med Det har inte snöat men i ett skede var det -24°C :\
4 jan, 2017 21:54 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Ella01: Skrivet av Emmi: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Hej! Bara hos mig som det snöade idag? Cx Om det hade snöat.. Nepp det var -20 -_- Hos mig med Det har inte snöat men i ett skede var det -24°C :\ Oj kallt ✩✩✩ 4 jan, 2017 22:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ella01: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Ella01: Skrivet av Emmi: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Hej! Bara hos mig som det snöade idag? Cx Om det hade snöat.. Nepp det var -20 -_- Hos mig med Det har inte snöat men i ett skede var det -24°C :\ Oj kallt min mormor får -37 imorgon eeeh 4 jan, 2017 22:44 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av CyberDoctor: Skrivet av Hayato: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Hayato: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Hayato: Jag har lust för pepp! Just du är bäst! Din vän är världens mest turliga (om det är ett ord) person! Du kan göra vad du vill! Du är värdefull! Hahahahahah lol sluta tigga tummar lillebror! xP Sluta va så negative fjolla. Puss och kram din lillebror ♥ (Lite syskon kärlek bara) -____- *är glad över att mina lillebröder inte har Mugglis xD* L(ol) Hold dat L buddyboy LLLLLLLLLLLLLL L
4 jan, 2017 22:56 |
|
Hayato
Elev |
5 jan, 2017 10:46 |
|
Ella01
Elev |
Haj
✩✩✩ 5 jan, 2017 13:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen