Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Hayato: Det tidigaste jag har gått upp var kvari i fyra, när jag skulle till Dallas!Skrivet av GinnyHermionePotter: Tjoho! Jag har tagit tag i mitt liv och gått upp tidigt idag! Bra jobbat! Jag har svårt att vakna senare än 08:00 -_- 3 jan, 2017 10:47 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
3 jan, 2017 10:49 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Så jag och min lillebror gick och spelade tennis... Jag kunde serva men inget annat xD Men det är klart, jag har aldrig spelat det och jag är inte en person som spelar sporter med bollar...
![]()
3 jan, 2017 10:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Det tidigaste jag har gått upp var kvari i fyra, när jag skulle till Dallas! Skrivet av GinnyHermionePotter: Tjoho! Jag har tagit tag i mitt liv och gått upp tidigt idag! Bra jobbat! Jag har svårt att vakna senare än 08:00 -_- Mitt är kl 00.......... 3 jan, 2017 11:36 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
3 jan, 2017 12:48 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Jessica Lawiise: Men varför bara en timme?Jag satte faktiskt väckarklockan för att inte vakna vid lunch!Jag sov en timme i natt...... 3 jan, 2017 12:54 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Jessica Lawiise: Men varför bara en timme?Jag satte faktiskt väckarklockan för att inte vakna vid lunch! Jag sov en timme i natt...... Jag hade svårt att sova. Det brukar inte hända. XD ![]()
3 jan, 2017 13:21 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Hur börjar man med sina läxor när man inte har någon motivation alls? :\ Har ni läxoor? Vi har inga över lovet men nästa vecka.. Dx Dx Dx Jaa vår galna bige lärare ska ha våra häften inlämnade på måndag och nu byts fysik till kemi och vi får hans fru i kemi.
3 jan, 2017 13:28 |
|
Borttagen
|
this is my anthem 3 jan, 2017 13:29 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Hur börjar man med sina läxor när man inte har någon motivation alls? :\ Har ni läxoor? Vi har inga över lovet men nästa vecka.. Dx Dx Dx Jaa vår galna bige lärare ska ha våra häften inlämnade på måndag och nu byts fysik till kemi och vi får hans fru i kemi. HAhah fyfaan.. Vi har fysik nu men med samma lärare men han är bra.. Fast Fyke e fan jobbigaste ämne! Vi har 3 timmar i veckan Dx Och vår Bige lärare bryr sig knappt om oss så vi får aldrig läxor x) Jag hade 10 i kemi på sjuan men sen stack vår lärare och vi fick bige lärarens fru istället och jag har inte hört bra saker av henne heller. Så då får jag väk säga hejdå till tian.
3 jan, 2017 14:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen