Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Exakt!!! TEAM LEO!!!! ♥♥♥Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: JAAAA LEO!!!♥♥♥♥♥♥♥♥Skrivet av Hayato: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Läste just HOO del V och har kommit 400 sidor på 1-3 dagar.. Somliga säger att jag borde skaffa ett liv.. är dom som inte har något xD Jag blev klar i en av de där böckerna på en dag xD Jag har inget liv Har inget liv? Ring 113-445-887 20% rea på roliga liv Läste du ut den på EN dag? Då har du ju fullt med liv Ne jag kan vara uppe till 5 på morgonen och fortfarande fangirlar PJO och HOO så nej jag har inget liv ![]() Calypso kommer hata dig om du säger det framför henne men du bryr dig inte xD 2 jan, 2017 12:25 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: NEJ!!!! Det är folk som inte läst HOO som borde skaffa sig ett liv!!! Böckerna är så AWSOMEEE!!! Läste just HOO del V och har kommit 400 sidor på 1-3 dagar.. Somliga säger att jag borde skaffa ett liv.. är dom som inte har något xD #TeamLeo #TeamLeo #Hotstuff XDD L
2 jan, 2017 12:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Exakt!!! TEAM LEO!!!! ♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: JAAAA LEO!!!♥♥♥♥♥♥♥♥Skrivet av Hayato: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Läste just HOO del V och har kommit 400 sidor på 1-3 dagar.. Somliga säger att jag borde skaffa ett liv.. är dom som inte har något xD Jag blev klar i en av de där böckerna på en dag xD Jag har inget liv Har inget liv? Ring 113-445-887 20% rea på roliga liv Läste du ut den på EN dag? Då har du ju fullt med liv Ne jag kan vara uppe till 5 på morgonen och fortfarande fangirlar PJO och HOO så nej jag har inget liv ![]() Calypso kommer hata dig om du säger det framför henne men du bryr dig inte xD #TEAM NICO!!!!! #travelbrother!!!! 2 jan, 2017 12:26 |
|
Hayato
Elev |
2 jan, 2017 12:27 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: NEEEJ!!!! INTE TEAM NICO!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Exakt!!! TEAM LEO!!!! ♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: JAAAA LEO!!!♥♥♥♥♥♥♥♥Skrivet av Hayato: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Läste just HOO del V och har kommit 400 sidor på 1-3 dagar.. Somliga säger att jag borde skaffa ett liv.. är dom som inte har något xD Jag blev klar i en av de där böckerna på en dag xD Jag har inget liv Har inget liv? Ring 113-445-887 20% rea på roliga liv Läste du ut den på EN dag? Då har du ju fullt med liv Ne jag kan vara uppe till 5 på morgonen och fortfarande fangirlar PJO och HOO så nej jag har inget liv ![]() Calypso kommer hata dig om du säger det framför henne men du bryr dig inte xD #TEAM NICO!!!!! #travelbrother!!!! TEAM LEO! #HOTSTUFF #BADBOY !!!!!! ♥♥♥♥ 2 jan, 2017 12:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEEEJ!!!! INTE TEAM NICO!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Exakt!!! TEAM LEO!!!! ♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: JAAAA LEO!!!♥♥♥♥♥♥♥♥Skrivet av Hayato: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Läste just HOO del V och har kommit 400 sidor på 1-3 dagar.. Somliga säger att jag borde skaffa ett liv.. är dom som inte har något xD Jag blev klar i en av de där böckerna på en dag xD Jag har inget liv Har inget liv? Ring 113-445-887 20% rea på roliga liv Läste du ut den på EN dag? Då har du ju fullt med liv Ne jag kan vara uppe till 5 på morgonen och fortfarande fangirlar PJO och HOO så nej jag har inget liv ![]() Calypso kommer hata dig om du säger det framför henne men du bryr dig inte xD #TEAM NICO!!!!! #travelbrother!!!! TEAM LEO! #HOTSTUFF #BADBOY !!!!!! ♥♥♥♥ JOOO #TEAM NICO #TRAVELBROTHER #EMOBOY!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥ 2 jan, 2017 12:31
Detta inlägg ändrades senast 2017-01- 2 kl. 12:31
|
|
Hayato
Elev |
Sju halvblod ska ödet kalla
För storm eller eld måste jorden falla Håll den ed som svurits förr När fiender står inför dödens dörr. L
2 jan, 2017 12:31 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Hayato: ÄR DU RACHEL?????!!!!!Sju halvblod ska ödet kalla För storm eller eld måste jorden falla Håll den ed som svurits förr När fiender står inför dödens dörr. (Team Leo!) 2 jan, 2017 13:19 |
|
Hayato
Elev |
2 jan, 2017 13:27
Detta inlägg ändrades senast 2017-01- 2 kl. 14:03
|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Emmi: Vad kul! (jag har inte ens ägt ett par och har aldrig spelat fotboll!)JAG SKA FÅ NYAAA FOTBOLLSKOOR ^_^ 2 jan, 2017 14:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen