Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Jag har börjat läsa Twiligt nu heh Åh gillar du den? Ja, den är väl bra antar jag c: Jag äälskar böckerna!♥ ![]()
2 jan, 2017 12:10 |
|
Hayato
Elev |
Läste just HOO del V och har kommit 400 sidor på 1-3 dagar..
Somliga säger att jag borde skaffa ett liv.. är dom som inte har något xD L
2 jan, 2017 12:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hayato: Läste just HOO del V och har kommit 400 sidor på 1-3 dagar.. Somliga säger att jag borde skaffa ett liv.. är dom som inte har något xD Jag blev klar i en av de där böckerna på en dag xD Jag har inget liv 2 jan, 2017 12:16 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Hayato: NEJ!!!! Det är folk som inte läst HOO som borde skaffa sig ett liv!!! Böckerna är så AWSOMEEE!!! Läste just HOO del V och har kommit 400 sidor på 1-3 dagar.. Somliga säger att jag borde skaffa ett liv.. är dom som inte har något xD #TeamLeo 2 jan, 2017 12:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: NEJ!!!! Det är folk som inte läst HOO som borde skaffa sig ett liv!!! De är så AWSOMEEE!!! Läste just HOO del V och har kommit 400 sidor på 1-3 dagar.. Somliga säger att jag borde skaffa ett liv.. är dom som inte har något xD #TeamLeo JÄPP DE ÄR DET! Fast jag har inget liv #TEAM LEO!!! #hotstuff 2 jan, 2017 12:19
Detta inlägg ändrades senast 2017-01- 2 kl. 12:19
|
|
Hayato
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Läste just HOO del V och har kommit 400 sidor på 1-3 dagar.. Somliga säger att jag borde skaffa ett liv.. är dom som inte har något xD Jag blev klar i en av de där böckerna på en dag xD Jag har inget liv Har inget liv? Ring 113-445-887 20% rea på roliga liv Läste du ut den på EN dag? Då har du ju fullt med liv L
2 jan, 2017 12:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hayato: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Läste just HOO del V och har kommit 400 sidor på 1-3 dagar.. Somliga säger att jag borde skaffa ett liv.. är dom som inte har något xD Jag blev klar i en av de där böckerna på en dag xD Jag har inget liv Har inget liv? Ring 113-445-887 20% rea på roliga liv Läste du ut den på EN dag? Då har du ju fullt med liv Ne jag kan vara uppe till 5 på morgonen och fortfarande fangirlar PJO och HOO så nej jag har inget liv 2 jan, 2017 12:20 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Läste just HOO del V och har kommit 400 sidor på 1-3 dagar.. Somliga säger att jag borde skaffa ett liv.. är dom som inte har något xD Jag blev klar i en av de där böckerna på en dag xD Jag har inget liv Har inget liv? Ring 113-445-887 20% rea på roliga liv Läste du ut den på EN dag? Då har du ju fullt med liv Ne jag kan vara uppe till 5 på morgonen och fortfarande fangirlar PJO och HOO så nej jag har inget liv Jaa då kan vi Inte-Ha-Ett-Liv-tillsammans xDD L
2 jan, 2017 12:22 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAAAA LEO!!!♥♥♥♥♥♥♥♥Skrivet av Hayato: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Läste just HOO del V och har kommit 400 sidor på 1-3 dagar.. Somliga säger att jag borde skaffa ett liv.. är dom som inte har något xD Jag blev klar i en av de där böckerna på en dag xD Jag har inget liv Har inget liv? Ring 113-445-887 20% rea på roliga liv Läste du ut den på EN dag? Då har du ju fullt med liv Ne jag kan vara uppe till 5 på morgonen och fortfarande fangirlar PJO och HOO så nej jag har inget liv ![]() 2 jan, 2017 12:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: JAAAA LEO!!!♥♥♥♥♥♥♥♥Skrivet av Hayato: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Läste just HOO del V och har kommit 400 sidor på 1-3 dagar.. Somliga säger att jag borde skaffa ett liv.. är dom som inte har något xD Jag blev klar i en av de där böckerna på en dag xD Jag har inget liv Har inget liv? Ring 113-445-887 20% rea på roliga liv Läste du ut den på EN dag? Då har du ju fullt med liv Ne jag kan vara uppe till 5 på morgonen och fortfarande fangirlar PJO och HOO så nej jag har inget liv ![]() Calypso kommer hata dig om du säger det framför henne men du bryr dig inte xD 2 jan, 2017 12:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen