Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt! Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR) Sorry! Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD) Besserwisser är ett ganska roligt ord xD Du är inte det!! HahahaxD Känner igen mig cx Själv känner jag mig som en trögis xD "Trögis"??? Ja jag är trög xD DeathHead Aha c:... "It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 1 jan, 2017 20:55 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Jag är trög som efter snart 14 år inte har försökt göra något för att kunna se bra!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt! Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR) Sorry! Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD) Besserwisser är ett ganska roligt ord xD Du är inte det!! HahahaxD Känner igen mig cx Själv känner jag mig som en trögis xD "Trögis"??? Ja jag är trög xD DeathHead Aha c:... 1 jan, 2017 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Jag är trög som efter snart 14 år inte har försökt göra något för att kunna se bra! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt! Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR) Sorry! Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD) Besserwisser är ett ganska roligt ord xD Du är inte det!! HahahaxD Känner igen mig cx Själv känner jag mig som en trögis xD "Trögis"??? Ja jag är trög xD DeathHead Aha c:... har du använt din sångmagi?? 1 jan, 2017 21:12 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, men till just det vill det inte funka!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Jag är trög som efter snart 14 år inte har försökt göra något för att kunna se bra! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt! Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR) Sorry! Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD) Besserwisser är ett ganska roligt ord xD Du är inte det!! HahahaxD Känner igen mig cx Själv känner jag mig som en trögis xD "Trögis"??? Ja jag är trög xD DeathHead Aha c:... har du använt din sångmagi?? 1 jan, 2017 21:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja, men till just det vill det inte funka! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Jag är trög som efter snart 14 år inte har försökt göra något för att kunna se bra! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt! Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR) Sorry! Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD) Besserwisser är ett ganska roligt ord xD Du är inte det!! HahahaxD Känner igen mig cx Själv känner jag mig som en trögis xD "Trögis"??? Ja jag är trög xD DeathHead Aha c:... har du använt din sångmagi?? Synd det kommer kanske funka om du övar 1 jan, 2017 21:21 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja! Allt funkar om man övar!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja, men till just det vill det inte funka! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Jag är trög som efter snart 14 år inte har försökt göra något för att kunna se bra! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt! Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR) Sorry! Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD) Besserwisser är ett ganska roligt ord xD Du är inte det!! HahahaxD Känner igen mig cx Själv känner jag mig som en trögis xD "Trögis"??? Ja jag är trög xD DeathHead Aha c:... har du använt din sångmagi?? Synd det kommer kanske funka om du övar 1 jan, 2017 21:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja! Allt funkar om man övar! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja, men till just det vill det inte funka! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Jag är trög som efter snart 14 år inte har försökt göra något för att kunna se bra! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt! Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR) Sorry! Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD) Besserwisser är ett ganska roligt ord xD Du är inte det!! HahahaxD Känner igen mig cx Själv känner jag mig som en trögis xD "Trögis"??? Ja jag är trög xD DeathHead Aha c:... har du använt din sångmagi?? Synd det kommer kanske funka om du övar Nej inte att man kan öva att andas i circa en timme utan luft (pratar ibte om vatten) 1 jan, 2017 21:30 |
|
Borttagen
|
Jag har börjat läsa Twiligt nu heh
2 jan, 2017 10:53 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har börjat läsa Twiligt nu heh Åh gillar du den? 2 jan, 2017 11:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Jag har börjat läsa Twiligt nu heh Åh gillar du den? Ja, den är väl bra antar jag c: 2 jan, 2017 12:09 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen