Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den Klubbiga Klubben

Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben

1 2 3 ... 2760 2761 2762 ... 2914 2915 2916
Användare Inlägg
Elsa Weasly-Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR)

Sorry!

Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD)

Besserwisser är ett ganska roligt ord xD
Du är inte det!!
Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt!

HahahaxD Känner igen mig cx

Själv känner jag mig som en trögis xD

"Trögis"???

Ja jag är trög xD
DeathHead

Aha c:...

"It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave."

1 jan, 2017 20:55

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR)

Sorry!

Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD)

Besserwisser är ett ganska roligt ord xD
Du är inte det!!
Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt!

HahahaxD Känner igen mig cx

Själv känner jag mig som en trögis xD

"Trögis"???

Ja jag är trög xD
DeathHead

Aha c:...
Jag är trög som efter snart 14 år inte har försökt göra något för att kunna se bra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

1 jan, 2017 21:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR)

Sorry!

Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD)

Besserwisser är ett ganska roligt ord xD
Du är inte det!!
Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt!

HahahaxD Känner igen mig cx

Själv känner jag mig som en trögis xD

"Trögis"???

Ja jag är trög xD
DeathHead

Aha c:...
Jag är trög som efter snart 14 år inte har försökt göra något för att kunna se bra!

har du använt din sångmagi??

1 jan, 2017 21:12

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR)

Sorry!

Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD)

Besserwisser är ett ganska roligt ord xD
Du är inte det!!
Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt!

HahahaxD Känner igen mig cx

Själv känner jag mig som en trögis xD

"Trögis"???

Ja jag är trög xD
DeathHead

Aha c:...
Jag är trög som efter snart 14 år inte har försökt göra något för att kunna se bra!

har du använt din sångmagi??
Ja, men till just det vill det inte funka!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

1 jan, 2017 21:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR)

Sorry!

Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD)

Besserwisser är ett ganska roligt ord xD
Du är inte det!!
Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt!

HahahaxD Känner igen mig cx

Själv känner jag mig som en trögis xD

"Trögis"???

Ja jag är trög xD
DeathHead

Aha c:...
Jag är trög som efter snart 14 år inte har försökt göra något för att kunna se bra!

har du använt din sångmagi??
Ja, men till just det vill det inte funka!

Synd det kommer kanske funka om du övar

1 jan, 2017 21:21

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR)

Sorry!

Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD)

Besserwisser är ett ganska roligt ord xD
Du är inte det!!
Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt!

HahahaxD Känner igen mig cx

Själv känner jag mig som en trögis xD

"Trögis"???

Ja jag är trög xD
DeathHead

Aha c:...
Jag är trög som efter snart 14 år inte har försökt göra något för att kunna se bra!

har du använt din sångmagi??
Ja, men till just det vill det inte funka!

Synd det kommer kanske funka om du övar
Ja! Allt funkar om man övar!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

1 jan, 2017 21:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR)

Sorry!

Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD)

Besserwisser är ett ganska roligt ord xD
Du är inte det!!
Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt!

HahahaxD Känner igen mig cx

Själv känner jag mig som en trögis xD

"Trögis"???

Ja jag är trög xD
DeathHead

Aha c:...
Jag är trög som efter snart 14 år inte har försökt göra något för att kunna se bra!

har du använt din sångmagi??
Ja, men till just det vill det inte funka!

Synd det kommer kanske funka om du övar
Ja! Allt funkar om man övar!

Nej inte att man kan öva att andas i circa en timme utan luft (pratar ibte om vatten)

1 jan, 2017 21:30

Borttagen

Avatar


Jag har börjat läsa Twiligt nu heh

2 jan, 2017 10:53

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har börjat läsa Twiligt nu heh

Åh gillar du den?

2 jan, 2017 11:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Jag har börjat läsa Twiligt nu heh

Åh gillar du den?

Ja, den är väl bra antar jag c:

2 jan, 2017 12:09

1 2 3 ... 2760 2761 2762 ... 2914 2915 2916

Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben

Du får inte svara på den här tråden.