Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den Klubbiga Klubben

Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben

1 2 3 ... 2759 2760 2761 ... 2914 2915 2916
Användare Inlägg
Elsa Weasly-Granger
Elev

Avatar


Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR)

"It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave."

1 jan, 2017 20:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR)

Sorry!

1 jan, 2017 20:35

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR)

Sorry!
Sorry. Det är också svårt för mig med dubbelseende!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

1 jan, 2017 20:37

Elsa Weasly-Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR)

Sorry!

Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD)

"It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave."

1 jan, 2017 20:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR)

Sorry!

Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD)

Besserwisser är ett ganska roligt ord xD
Du är inte det!!

1 jan, 2017 20:39

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR)

Sorry!

Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD)

Besserwisser är ett ganska roligt ord xD
Du är inte det!!
Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

1 jan, 2017 20:40

Elsa Weasly-Granger
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR)

Sorry!

Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD)

Besserwisser är ett ganska roligt ord xD
Du är inte det!!
Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt!

HahahaxD Känner igen mig cx

"It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave."

1 jan, 2017 20:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR)

Sorry!

Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD)

Besserwisser är ett ganska roligt ord xD
Du är inte det!!
Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt!

HahahaxD Känner igen mig cx

Själv känner jag mig som en trögis xD

1 jan, 2017 20:50

Elsa Weasly-Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR)

Sorry!

Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD)

Besserwisser är ett ganska roligt ord xD
Du är inte det!!
Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt!

HahahaxD Känner igen mig cx

Själv känner jag mig som en trögis xD

"Trögis"???

"It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave."

1 jan, 2017 20:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR)

Sorry!

Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD)

Besserwisser är ett ganska roligt ord xD
Du är inte det!!
Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt!

HahahaxD Känner igen mig cx

Själv känner jag mig som en trögis xD

"Trögis"???

Ja jag är trög xD
DeathHead

1 jan, 2017 20:54

1 2 3 ... 2759 2760 2761 ... 2914 2915 2916

Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben

Du får inte svara på den här tråden.