Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR)
"It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 1 jan, 2017 20:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR) Sorry! 1 jan, 2017 20:35 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sorry. Det är också svårt för mig med dubbelseende!Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR) Sorry! 1 jan, 2017 20:37 |
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR) Sorry! Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD) "It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 1 jan, 2017 20:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR) Sorry! Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD) Besserwisser är ett ganska roligt ord xD Du är inte det!! 1 jan, 2017 20:39 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt!Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR) Sorry! Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD) Besserwisser är ett ganska roligt ord xD Du är inte det!! 1 jan, 2017 20:40 |
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt! Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR) Sorry! Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD) Besserwisser är ett ganska roligt ord xD Du är inte det!! HahahaxD Känner igen mig cx "It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 1 jan, 2017 20:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt! Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR) Sorry! Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD) Besserwisser är ett ganska roligt ord xD Du är inte det!! HahahaxD Känner igen mig cx Själv känner jag mig som en trögis xD 1 jan, 2017 20:50 |
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt! Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR) Sorry! Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD) Besserwisser är ett ganska roligt ord xD Du är inte det!! HahahaxD Känner igen mig cx Själv känner jag mig som en trögis xD "Trögis"??? "It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 1 jan, 2017 20:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag är det! Ibland skriver jag något i en tråd och den stannar upp totalt! Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Kan vi sluta skriva i versaler? (Jag har börjat få ont i huvudet av ansträngning när jag försöker läsa saker som HAAAAAAARRR) Sorry! Gör inget! (Kom precis på vilken besserwisser jag är då jag också skrev i versalerxD) Besserwisser är ett ganska roligt ord xD Du är inte det!! HahahaxD Känner igen mig cx Själv känner jag mig som en trögis xD "Trögis"??? Ja jag är trög xD DeathHead 1 jan, 2017 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen