Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
19 jun, 2012 22:27 |
|
RetroDanceFreak
Elev |
Tack så jättemycket! Jag tränar och tränar, för det är det enda sättet man blir bättre på. (om man nu inte föds med något superkraft som gör att man ritar helt fantastiskt.) Kolla in min Drarry-fanfiction http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7567&page=2#forum.php?topic=7567 19 jun, 2012 22:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av RetroDanceFreak: Tack så jättemycket! Jag tränar och tränar, för det är det enda sättet man blir bättre på. (om man nu inte föds med något superkraft som gör att man ritar helt fantastiskt.) men ärligtalat: din profilbild ser verklig ut & e där andra två ser okså verkliga ut Jag ÄÄÄÄLSKAR din FIIIIIINA profil bild 19 jun, 2012 22:38 |
|
Miskel
Elev |
Jag ritade lite och efter en stund så tänkte jag, HEEY, THIS COULD BE CREEPY. Nu har jag alltså kommit på hur en (enligt mig] poltergeist ser ut 8D!
Spoiler: Tryck här för att visa! LIKT, ELLER HUR!!!!?
20 jun, 2012 02:40 |
|
Borttagen
|
målade hur min kopis sebes bar ska se ut han har det med kakashi ^^ xxRxx20 jun, 2012 09:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: Jag ritade lite och efter en stund så tänkte jag, HEEY, THIS COULD BE CREEPY. Nu har jag alltså kommit på hur en (enligt mig] poltergeist ser ut 8D! Spoiler: Tryck här för att visa! LIKT, ELLER HUR!!!!? verkligen fin 20 jun, 2012 16:32 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Jag ritade lite och efter en stund så tänkte jag, HEEY, THIS COULD BE CREEPY. Nu har jag alltså kommit på hur en (enligt mig] poltergeist ser ut 8D! Spoiler: Tryck här för att visa! LIKT, ELLER HUR!!!!? verkligen fin Tack
21 jun, 2012 00:59 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Miskel: Jag ritade lite och efter en stund så tänkte jag, HEEY, THIS COULD BE CREEPY. Nu har jag alltså kommit på hur en (enligt mig] poltergeist ser ut 8D! Spoiler: Tryck här för att visa! LIKT, ELLER HUR!!!!? Den var ju cool! ![]()
21 jun, 2012 08:43 |
|
WillTurner
Elev |
Jag älskar att teckna och måla!
"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga." 21 jun, 2012 11:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av RetroDanceFreak: ![]() Chris Evans / Captain America ritad av mig. Vart väldigt nöjd med den! OMFG! Kan jag få köpa den av dig eller? Jag älskar The Avengers och Captain America är min favoritkaraktär! 21 jun, 2012 11:08 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen