Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
KajsaRC2001
Elev |
26 aug, 2013 18:31 |
|
Borttagen
|
" Det är väl synd att vi är ovänner, det är tack vare dina rackartyg!" Sa jag och gick
26 aug, 2013 18:31 |
|
Borttagen
|
Jag drog av mig linnet så att jag bara stod där i min svarta spets bh.
Jag ställde mig upp 26 aug, 2013 18:32 |
|
KajsaRC2001
Elev |
26 aug, 2013 18:33 |
|
Borttagen
|
Jag vände mig mot Luke, jag såg att han tittade på min genomblöta bh
26 aug, 2013 18:34 |
|
Borttagen
|
jag gick tillbaka till sängen
26 aug, 2013 18:36 |
|
Borttagen
|
" Älskling, vad ska pojken heta nu då?" Sa jag
26 aug, 2013 18:38 |
|
Borttagen
|
''Bestäm du'' sa jag argt ''du vill ju inte ha nåt japanskt..''
26 aug, 2013 18:44 |
|
Borttagen
|
" Tack! Då får han heta Daniel, Caspian eller Chris " sa jag
26 aug, 2013 18:46 |
|
KajsaRC2001
Elev |
26 aug, 2013 18:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen