Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Du kommer att bli relegerad! Jag med! Jag var övertagen!" sa jag och tittade strängt på Sarah.
2 dec, 2013 18:30 |
|
Borttagen
|
"Ven faan bryr sig?"
2 dec, 2013 18:31 |
|
Borttagen
|
Jag tar upp min trollstav och säger "Lamslå!" Sarah svimmar och jag springer så fort jag kan till Dumbledores kontor.
2 dec, 2013 18:37 |
|
Borttagen
|
Jag ler. Han trodde att jag svimmade. Jag reser mig upp och går mot sjön.
2 dec, 2013 18:42 |
|
Borttagen
|
Jag går in i kontoret och tittar på Dumbledore.
2 dec, 2013 19:01 |
|
Borttagen
|
Jag simmar en bit ut.
2 dec, 2013 19:04 |
|
Borttagen
|
Dumbledore tittar på mig.
2 dec, 2013 19:12 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag klättrar ut genom det rasade tornet.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 dec, 2013 19:53 |
|
Borttagen
|
Jag simmar till andra sidan.
3 dec, 2013 06:47 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag går och stirrar rakt fram
jag är jättecoolig älska mig plz 3 dec, 2013 07:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen