Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
rupert_grint
Elev |
lime grönt
pum tkr att man måste få ljuga! "Vad i Merlins säckigaste y-fronts kalsonger" Öhhhh....WHUUTAFUUCCKKK .....*ASGAARV* 24 jan, 2012 16:07 |
|
juliaweasly
Elev |
Ibland..
Pum är galen i rött? Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
24 jan, 2012 16:26 |
|
Borttagen
|
Nej
PUM gillar tuggummi? 24 jan, 2012 16:28 |
|
juliaweasly
Elev |
Yes
Pum gillar blåa ögon? Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
24 jan, 2012 16:29 |
|
rupert_grint
Elev |
hehe aa
jag tror pum majlar med maj nu! "Vad i Merlins säckigaste y-fronts kalsonger" Öhhhh....WHUUTAFUUCCKKK .....*ASGAARV* 24 jan, 2012 17:00 |
|
juliaweasly
Elev |
Yes!
Pum gillar flörtsmilisar? Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
24 jan, 2012 17:05 |
|
rupert_grint
Elev |
HAHAHAHAHHAHHAA VA TROR DU
pum avskyr Miley Cyrus? "Vad i Merlins säckigaste y-fronts kalsonger" Öhhhh....WHUUTAFUUCCKKK .....*ASGAARV* 24 jan, 2012 17:19 |
|
Borttagen
|
Nej, har inget emot henne.
PUM gillar Lykke Li's låtar? :3 24 jan, 2012 18:05 |
|
Borttagen
|
jjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
24 jan, 2012 18:56 |
|
Borttagen
|
...
PUM har en iphone? 24 jan, 2012 18:56 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen