Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: bottleofelixfelicis fazer is for lajf! Fast alla svenskar bara "Nej Marabou" man bara "Voi vittu satana perkele helvettiä de ska vara Fazer!" Meen jag föjer diitt förslag och görr det x) Se fazer syödään vikisemättä!! Hahaha Men ja fick min kaveri som int e potterhead att blii meedlem på mugglis o hon heter trollerskan o hon e heelt pihal (O så börjaa man taala någo sån hään konsti svenska som ingen annan sääkert föståå) Aahah vittu va cheeef x) (Jag förståår ju liite iallafall x) men om jag sku böri tala.. Voi jumaa xD) Men de finns ennu en värre version av hur ja talaa som ja prataa me mina kompisaa o de e en helt hemsk blandning av finska o svenska o dåli grammatik
30 dec, 2016 22:06 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: bottleofelixfelicis fazer is for lajf! Fast alla svenskar bara "Nej Marabou" man bara "Voi vittu satana perkele helvettiä de ska vara Fazer!" Meen jag föjer diitt förslag och görr det x) Se fazer syödään vikisemättä!! Hahaha Men ja fick min kaveri som int e potterhead att blii meedlem på mugglis o hon heter trollerskan o hon e heelt pihal (O så börjaa man taala någo sån hään konsti svenska som ingen annan sääkert föståå) Aahah vittu va cheeef x) (Jag förståår ju liite iallafall x) men om jag sku böri tala.. Voi jumaa xD) Men de finns ennu en värre version av hur ja talaa som ja prataa me mina kompisaa o de e en helt hemsk blandning av finska o svenska o dåli grammatik Då jaa ungås me mina kompisar i skolan osm alla 4 pratar finska låter de som "Mulkku meidän timma alkaa nu så la eeer ti SNÖ 5" tyyp alltså jag lovar att alla Svenskar skulle speinga iväg.. Det är ganska saad att alla inte kan förståå hur kuld et är att blanda finska&svenska.. (Neeepo jag vet inte vad Mulkku betyder såååå mobba mig inte för ordvalet.. Det är ett ord Fanni har lärt mig men hon vägrar säga vad det betyder Dx x) ) Hahahahhaa Mulkku betyder inget det är inget ord. Men du kan fara ti henne o säga att: Herää mulkku! Ullis kuule kerto mulle et mulkku ei oo mikää sana ja se on sit tosi hyvä suomes. Sil on 10 äidinkielenomaisessa suomessa (mofi). Det var ett skämt såklart men men.
30 dec, 2016 22:24 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
31 dec, 2016 23:04 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
31 dec, 2016 23:10 |
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Gott nytt år på dig också bottleofelixfelicis!
"It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 31 dec, 2016 23:10 |
|
Borttagen
|
Gott nytt år för dig och alla som bor i Finland xD 31 dec, 2016 23:13 |
|
Emmi
Prefekt |
1 jan, 2017 00:54 |
|
Borttagen
|
Ni får mer än gärna följa mitt diktkonsto på instagram ^_^ Ni får självklart komma med förslag vad jag ska skriva om också ^_^
Det heter Myownpoems 1 jan, 2017 06:53 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
1 jan, 2017 19:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Bara en sak! HÄR ÄR MER DÖTT ÄN I SJÄLVASTE HADES!!!!!!!!!!!!!! HEY min pappa är inte så död han är cool och har bästa humorn!!!!!!!! 1 jan, 2017 20:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen