Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Jag vet! Men igår fick jag bara fram glada mionnen. Som när jag var den enda som lyckades spela på en klarinett och när jag trodde att jag kunde troll fram solsken genom att sjunga! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag kan inte sova! Jag är så rädd för mörkret!!! Mörkret har aldrig gett mig trevliga minnen. Samma här... Jag vet inte vad det är med mörker men för mig lyfter det fram de värsta minnena jag har... Jag älskar mörker det påminner mig om mina bästa minnen och jag känner mig alltid trygg när det är mörkt Spoiler: Tryck här för att visa! 30 dec, 2016 12:42 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
30 dec, 2016 12:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Det förvånar mig inte Allyson! Men du fattar varför jag HATAR mörkert! Jäpp jag läste ju det. 30 dec, 2016 12:52 |
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Jag vet! Men igår fick jag bara fram glada mionnen. Som när jag var den enda som lyckades spela på en klarinett och när jag trodde att jag kunde troll fram solsken genom att sjunga! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag kan inte sova! Jag är så rädd för mörkret!!! Mörkret har aldrig gett mig trevliga minnen. Samma här... Jag vet inte vad det är med mörker men för mig lyfter det fram de värsta minnena jag har... Jag älskar mörker det påminner mig om mina bästa minnen och jag känner mig alltid trygg när det är mörkt Spoiler: Tryck här för att visa! Önskar att jag också kände mig trygg i mörker. Det är besvärligt att vara rädd för något man inte kan fly ifrån. "It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 30 dec, 2016 18:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Jag vet! Men igår fick jag bara fram glada mionnen. Som när jag var den enda som lyckades spela på en klarinett och när jag trodde att jag kunde troll fram solsken genom att sjunga! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag kan inte sova! Jag är så rädd för mörkret!!! Mörkret har aldrig gett mig trevliga minnen. Samma här... Jag vet inte vad det är med mörker men för mig lyfter det fram de värsta minnena jag har... Jag älskar mörker det påminner mig om mina bästa minnen och jag känner mig alltid trygg när det är mörkt Spoiler: Tryck här för att visa! Önskar att jag också kände mig trygg i mörker. Det är besvärligt att vara rädd för något man inte kan fly ifrån. Det kommer någon dag gå över tänk på att du inte är ensam! 30 dec, 2016 18:56 |
|
Trädet
Elev |
30 dec, 2016 20:25 |
|
Trädet
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Trädet: Kan jag joina? SÅKLAAAAART (hoppas jag men alla brukar ju vaar välkomna!!)!!!! Haha tack
30 dec, 2016 20:30 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Trädet, det är en tradition att få tårta såå du får en till x) ![]() Jag har aldrigt köpt bönor.. Borde jag? x) Vad gör man med dem?? SKryter? xD Nej köp inte bönor!! De är skitäckliga och jag lämnade över hälften oätna så använd hellre dina pengar på en fazers blå det är alltid gott Och välkommen Trädet du får en tårta av mig med: ![]()
30 dec, 2016 21:29 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: bottleofelixfelicis fazer is for lajf! Fast alla svenskar bara "Nej Marabou" man bara "Voi vittu satana perkele helvettiä de ska vara Fazer!" Meen jag föjer diitt förslag och görr det x) Se fazer syödään vikisemättä!! Hahaha Men ja fick min kaveri som int e potterhead att blii meedlem på mugglis o hon heter trollerskan o hon e heelt pihal (O så börjaa man taala någo sån hään konsti svenska som ingen annan sääkert föståå)
30 dec, 2016 21:48 |
|
Borttagen
|
30 dec, 2016 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen