Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Allyson nee når jag lägger ut första kapitlet kommer du ångar dina ord men tack iallafall x) ♥♥♥
Missy The Timelady HÄRREGUUUD JAG HADE HELT GLÖMT DIN FÖDELSEDAAAG!!!!! VÄRLDENS BIGASTE (mitt och min kusiins ord xD) BÄSTASTE ÅR SÅM 14 ÅRIIING!!!!!!!!
29 dec, 2016 23:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi:
Allyson nee når jag lägger ut första kapitlet kommer du ångar dina ord men tack iallafall x) ♥♥♥ Citat:
Tror inte det men vi får se vem som har rätt (vilket är jag) 29 dec, 2016 23:40 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Emmi: Missy The Timelady HÄRREGUUUD JAG HADE HELT GLÖMT DIN FÖDELSEDAAAG!!!!! VÄRLDENS BIGASTE (mitt och min kusiins ord xD) BÄSTASTE ÅR SÅM 14 ÅRIIING!!!!!!!! VÄNTA VÄNTA VÄNTA VÄNTA VÄNTA LITE NU.... FYLLER DU ÅR MISSY!!!!????!?!!?!?!?! VAFAN! VARFÖR HAR DU INTE SAGT NÅGOT!!!!?!?!?!?!? GRATTIS DU UNDERBARA TIMELADY!!! VÄLKOMMEN IN I 14 ÅRS LIVET!!! GOSH!!! VARFÖR SA DU INTE ATT DU FYLLDE ÅR!!???!?!?!?!? Missy The Timelady ♥♥♥
29 dec, 2016 23:41 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Emmi
Kallamina: För att jag trode att skriva i D.A var nog? Skrev faktiskt i en spoiler i en annan klubb så jag skrev att jag fyllde år... Tack till er båda :3 ![]()
29 dec, 2016 23:47 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Emmi Kallamina: För att jag trode att skriva i D.A var nog? Skrev faktiskt i en spoiler i en annan klubb så jag skrev att jag fyllde år... Tack till er båda :3 GOOOOSH!!!!!!!!!!!! Du kan ju inte bara skriva d lite grann i en spoiler du vet du måste SKRIKA UT DET I VARENDA JÄVLA TRÅD DU SKRIVIT I SÅ ATT ALLA FÖRSTÅR OCH KAN GE DIG TÅRTOR OCH GREJER!! Näe näe, men du e underbar och jag hoppas du haft den bästa födelsedan nånsin för det förtjäna du honey ♥♥♥♥ Du är en av mina ABSOLUT bästa vänner på mugglis och så himla underbar så jag skriker ♥♥♥♥♥♥♥♥ GRATTIIIIIIIS DIN ÄNGEL ♥♥♥♥♥♥♥ Å här är en tårta också finis: ![]()
29 dec, 2016 23:54 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Missy The Timelady: Emmi Kallamina: För att jag trode att skriva i D.A var nog? Skrev faktiskt i en spoiler i en annan klubb så jag skrev att jag fyllde år... Tack till er båda :3 GOOOOSH!!!!!!!!!!!! Du kan ju inte bara skriva d lite grann i en spoiler du vet du måste SKRIKA UT DET I VARENDA JÄVLA TRÅD DU SKRIVIT I SÅ ATT ALLA FÖRSTÅR OCH KAN GE DIG TÅRTOR OCH GREJER!! Näe näe, men du e underbar och jag hoppas du haft den bästa födelsedan nånsin för det förtjäna du honey ♥♥♥♥ Du är en av mina ABSOLUT bästa vänner på mugglis och så himla underbar så jag skriker ♥♥♥♥♥♥♥♥ GRATTIIIIIIIS DIN ÄNGEL ♥♥♥♥♥♥♥ Å här är en tårta också finis: Naaaw tack :3 Gillar väll bara inte att skriva stort i alla klubbar eller så... ![]()
30 dec, 2016 00:03 |
|
Kallamina
Elev |
Missy The Timelady - Nah, I get it, jag överdrev lite bara ;P
Men grattis i alla fall och hoppas du haft en bra födelsedag
30 dec, 2016 00:06 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
30 dec, 2016 00:32 |
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag kan inte sova! Jag är så rädd för mörkret!!! Mörkret har aldrig gett mig trevliga minnen. Samma här... Jag vet inte vad det är med mörker men för mig lyfter det fram de värsta minnena jag har... "It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 30 dec, 2016 12:31 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Jag vet! Men igår fick jag bara fram glada mionnen. Som när jag var den enda som lyckades spela på en klarinett och när jag trodde att jag kunde troll fram solsken genom att sjunga!Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag kan inte sova! Jag är så rädd för mörkret!!! Mörkret har aldrig gett mig trevliga minnen. Samma här... Jag vet inte vad det är med mörker men för mig lyfter det fram de värsta minnena jag har... 30 dec, 2016 12:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen