Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den Klubbiga Klubben

Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben

1 2 3 ... 2750 2751 2752 ... 2914 2915 2916
Användare Inlägg
Elsa Weasly-Granger
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Fick idag reda på att när man ser mig komma så ser man mest min knallrosa mössa, de bruna fuskskinnsrämmarna på min ryggsäck och att jag ler hela tiden, mer än vad andra personer gör. Jag visste inte att jag ler extra mycket, Jag ser inte hur mycket andra ler. Dagens I-landsproblem för synskadade.

Och nu förstår jag varför folk kallar mig "solstråle" ganska ofta!

Det beror säkert på att du är barn till Apollon
Nej men allvarligt Ally! Det är jobbigt att inte veta vad som är normalt. Men jag är glad att folk verkar uppskatta att jag ler! (försöker göra något possitivt av det!)

Du är helt normal jämfört med mig
Är jag normal? Okej, sedan när är det normalt att ha en vit liten triangel mitt i pupillen?

Du kan inte bestämma över ditt utseende och det är insidan som räknas
Jag är helt galen går och beter mig som en Satyr (har försökt äta papper) och har konstiga idéer beter mig som en Zombie när jag inte får choklad och det finns många andrakonstiga saker jag gjort som jag inte orkar nämna
Dina "onormala" saker är iallafall kul! Småbarn blir rädda för mig eller skrattar åt mig för att jag har en vit käpp. (Ja, en sådan som synskadade har)

Folk skrattar och viskar för den galna blick jag har i ögonen som jag har nu ...
Men du kan väl har solglasögon så att man inte ser dina ögon så att de slutar blir rädda för dina ögon. Men om de skrattar åt dig så ska du inte bry dig om de, de har ingen rätt att skratta åt dig för du är en underbar person!!!!!
Kanske till våren. Nu är det för mörkt ute. Om jag har solglasögon ser jag ingenting. (Du vet inte vad PJ-delen av min hjärna tänker på xD )

Okej! ( Nej det vet jag inte xD)
Hahahahaha,
Jag och min fandom-hjärna,
Vi är konstiga!

Jäpp det ärt det jag älskar vara annorluna xD
Pratade precis med min mamma och hon sa att jag absolut inte får använda mina Wannabe Ray Ban-solglasögon! Livet är hemskt just nu!

Mammor...

"It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave."

24 dec, 2016 10:49

Emmi
Prefekt

Avatar


ALLTSÅ NIEEE JAG ÄR TYP TÅRÖGD! På mugglis har någon gety mig 20 kort och någon tok har gettt mug orecis allt man kan få i kalendern??????? Jag kan inte ta emot det men det var en anonym Dx Dx

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

24 dec, 2016 11:05

Elsa Weasly-Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
ALLTSÅ NIEEE JAG ÄR TYP TÅRÖGD! På mugglis har någon gety mig 20 kort och någon tok har gettt mug orecis allt man kan få i kalendern??????? Jag kan inte ta emot det men det var en anonym Dx Dx

Jag kan konstatera att jag också är tårögd fast av en annan anledning... Jag fick inga mugglis julklappar Dx

"It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave."

24 dec, 2016 12:14

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Emmi:
ALLTSÅ NIEEE JAG ÄR TYP TÅRÖGD! På mugglis har någon gety mig 20 kort och någon tok har gettt mug orecis allt man kan få i kalendern??????? Jag kan inte ta emot det men det var en anonym Dx Dx

Jag kan konstatera att jag också är tårögd fast av en annan anledning... Jag fick inga mugglis julklappar Dx

Vaaaa.. Neeeej Dx DU FÅR EN AV MEJ NUU!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

24 dec, 2016 12:59

Borttagen

Avatar


God jul klubbingar♥

24 dec, 2016 14:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Emmi:
ALLTSÅ NIEEE JAG ÄR TYP TÅRÖGD! På mugglis har någon gety mig 20 kort och någon tok har gettt mug orecis allt man kan få i kalendern??????? Jag kan inte ta emot det men det var en anonym Dx Dx

Jag kan konstatera att jag också är tårögd fast av en annan anledning... Jag fick inga mugglis julklappar Dx

FICK DU INGA!!!
DU FÅR EN AV MIG!!!

24 dec, 2016 17:58

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Detta hände för ett tag sedan.

Vi kollade på bilder från Texas-resan med mormor och morfar (precis innan Karl-Bertil Jonsson skulle börja). Mamma blev arg på mig för en sak och hon sa att jag skulle gå upp på mitt rum. Jag gillar mitt svar!
"Okej, och jag får inte se hur filmen slutar!" De andra kunde inte låta bli att skratta så jag fick stanna kvar och se det! xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

24 dec, 2016 19:33

Elsa Weasly-Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Elsa Weasly-Granger:
Skrivet av Emmi:
ALLTSÅ NIEEE JAG ÄR TYP TÅRÖGD! På mugglis har någon gety mig 20 kort och någon tok har gettt mug orecis allt man kan få i kalendern??????? Jag kan inte ta emot det men det var en anonym Dx Dx

Jag kan konstatera att jag också är tårögd fast av en annan anledning... Jag fick inga mugglis julklappar Dx

Vaaaa.. Neeeej Dx DU FÅR EN AV MEJ NUU!!!

Men Gud! Tack! Kan inte ta mot det här! Eller jo... Men tack så hemskt mycket!

"It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave."

25 dec, 2016 09:05

Emmi
Prefekt

Avatar


Heeeyy! Vad görsss

Spoiler:
Tryck här för att visa!Söker
Lily Potter kort
Fred&George Weasley kort
Ginny Weasley kort

Max 5g/ kort för brons & Max 8g/kort för silver!

Jag säljer
Felix Flelicis (50g/st) säljer: 1
Evig snö (50g/st) säljer: 1
Snölyckta (5g/st) säljer: 2
Dunderklubba (8g/st) säljer 3
Rosa paraply (45g/st) säljer: 2
Jul get (45g/st) säljer: 1
Bengt från 2015&2016 (60g/st) säljer: 2
Bengt från 2014 (70g/st) säljer: 1
Julgranskulor (Röd (10) , Lila (6) & Regnbåge (6) (10 s/ st) säljer: 22

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

25 dec, 2016 11:05

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Heeeyy! Vad görsss

Spoiler:
Tryck här för att visa!Söker
Lily Potter kort
Fred&George Weasley kort
Ginny Weasley kort

Max 5g/ kort för brons & Max 8g/kort för silver!

Jag säljer
Felix Flelicis (50g/st) säljer: 1
Evig snö (50g/st) säljer: 1
Snölyckta (5g/st) säljer: 2
Dunderklubba (8g/st) säljer 3
Rosa paraply (45g/st) säljer: 2
Jul get (45g/st) säljer: 1
Bengt från 2015&2016 (60g/st) säljer: 2
Bengt från 2014 (70g/st) säljer: 1
Julgranskulor (Röd (10) , Lila (6) & Regnbåge (6) (10 s/ st) säljer: 22

Evig snö?
50 g?

25 dec, 2016 11:18

1 2 3 ... 2750 2751 2752 ... 2914 2915 2916

Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben

Du får inte svara på den här tråden.