Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Pratade precis med min mamma och hon sa att jag absolut inte får använda mina Wannabe Ray Ban-solglasögon! Livet är hemskt just nu! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Hahahahaha,Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Kanske till våren. Nu är det för mörkt ute. Om jag har solglasögon ser jag ingenting. (Du vet inte vad PJ-delen av min hjärna tänker på xD ) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Dina "onormala" saker är iallafall kul! Småbarn blir rädda för mig eller skrattar åt mig för att jag har en vit käpp. (Ja, en sådan som synskadade har) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Är jag normal? Okej, sedan när är det normalt att ha en vit liten triangel mitt i pupillen? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Nej men allvarligt Ally! Det är jobbigt att inte veta vad som är normalt. Men jag är glad att folk verkar uppskatta att jag ler! (försöker göra något possitivt av det!) Skrivet av GinnyHermionePotter: Fick idag reda på att när man ser mig komma så ser man mest min knallrosa mössa, de bruna fuskskinnsrämmarna på min ryggsäck och att jag ler hela tiden, mer än vad andra personer gör. Jag visste inte att jag ler extra mycket, Jag ser inte hur mycket andra ler. Dagens I-landsproblem för synskadade. Och nu förstår jag varför folk kallar mig "solstråle" ganska ofta! Det beror säkert på att du är barn till Apollon Du är helt normal jämfört med mig Du kan inte bestämma över ditt utseende och det är insidan som räknas Jag är helt galen går och beter mig som en Satyr (har försökt äta papper) och har konstiga idéer beter mig som en Zombie när jag inte får choklad och det finns många andrakonstiga saker jag gjort som jag inte orkar nämna Folk skrattar och viskar för den galna blick jag har i ögonen som jag har nu ... Men du kan väl har solglasögon så att man inte ser dina ögon så att de slutar blir rädda för dina ögon. Men om de skrattar åt dig så ska du inte bry dig om de, de har ingen rätt att skratta åt dig för du är en underbar person!!!!! Okej! ( Nej det vet jag inte xD) Jag och min fandom-hjärna, Vi är konstiga! Jäpp det ärt det jag älskar vara annorluna xD Mammor... "It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 24 dec, 2016 10:49 |
|
Emmi
Prefekt |
ALLTSÅ NIEEE JAG ÄR TYP TÅRÖGD! På mugglis har någon gety mig 20 kort och någon tok har gettt mug orecis allt man kan få i kalendern??????? Jag kan inte ta emot det men det var en anonym Dx Dx
24 dec, 2016 11:05 |
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Skrivet av Emmi: ALLTSÅ NIEEE JAG ÄR TYP TÅRÖGD! På mugglis har någon gety mig 20 kort och någon tok har gettt mug orecis allt man kan få i kalendern??????? Jag kan inte ta emot det men det var en anonym Dx Dx Jag kan konstatera att jag också är tårögd fast av en annan anledning... Jag fick inga mugglis julklappar Dx "It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 24 dec, 2016 12:14 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Emmi: ALLTSÅ NIEEE JAG ÄR TYP TÅRÖGD! På mugglis har någon gety mig 20 kort och någon tok har gettt mug orecis allt man kan få i kalendern??????? Jag kan inte ta emot det men det var en anonym Dx Dx Jag kan konstatera att jag också är tårögd fast av en annan anledning... Jag fick inga mugglis julklappar Dx Vaaaa.. Neeeej Dx DU FÅR EN AV MEJ NUU!!!
24 dec, 2016 12:59 |
|
Borttagen
|
God jul klubbingar♥
24 dec, 2016 14:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Emmi: ALLTSÅ NIEEE JAG ÄR TYP TÅRÖGD! På mugglis har någon gety mig 20 kort och någon tok har gettt mug orecis allt man kan få i kalendern??????? Jag kan inte ta emot det men det var en anonym Dx Dx Jag kan konstatera att jag också är tårögd fast av en annan anledning... Jag fick inga mugglis julklappar Dx FICK DU INGA!!! DU FÅR EN AV MIG!!! 24 dec, 2016 17:58 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Detta hände för ett tag sedan.
Vi kollade på bilder från Texas-resan med mormor och morfar (precis innan Karl-Bertil Jonsson skulle börja). Mamma blev arg på mig för en sak och hon sa att jag skulle gå upp på mitt rum. Jag gillar mitt svar! "Okej, och jag får inte se hur filmen slutar!" De andra kunde inte låta bli att skratta så jag fick stanna kvar och se det! xD 24 dec, 2016 19:33 |
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Elsa Weasly-Granger: Skrivet av Emmi: ALLTSÅ NIEEE JAG ÄR TYP TÅRÖGD! På mugglis har någon gety mig 20 kort och någon tok har gettt mug orecis allt man kan få i kalendern??????? Jag kan inte ta emot det men det var en anonym Dx Dx Jag kan konstatera att jag också är tårögd fast av en annan anledning... Jag fick inga mugglis julklappar Dx Vaaaa.. Neeeej Dx DU FÅR EN AV MEJ NUU!!! Men Gud! Tack! Kan inte ta mot det här! Eller jo... Men tack så hemskt mycket! "It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 25 dec, 2016 09:05 |
|
Emmi
Prefekt |
25 dec, 2016 11:05 |
|
LunaLovegood123
Elev |
25 dec, 2016 11:18 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen