Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: God Jul från Finaalnd x) Här har vi haft julafton i 43 minuter redan xD Och du får vänta 11 timmar och 17 minyrter då det är Juldag Hahah vi äter 15:00.. Men julfrukost får jag om 7-8 timmar så jag borfe gå och sovaa.. och jag vill att mina ny sport kläder ska komma snabbare så jag ska verkligen gå och sova nuu! xd God natt! Haha ja borde väl också gå och sova men jag ska nog vänta dessa 9 min så att jag kan öppna kalender luckan. Men God Natt!
23 dec, 2016 23:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: God Jul från Finaalnd x) Här har vi haft julafton i 43 minuter redan xD Och du får vänta 11 timmar och 17 minyrter då det är Juldag Hahah vi äter 15:00.. Men julfrukost får jag om 7-8 timmar så jag borfe gå och sovaa.. och jag vill att mina ny sport kläder ska komma snabbare så jag ska verkligen gå och sova nuu! xd God natt! Haha ja borde väl också gå och sova men jag ska nog vänta dessa 9 min så att jag kan öppna kalender luckan. Men God Natt! Jag med vill öppna julklappar!!!! 23 dec, 2016 23:52 |
|
Borttagen
|
aAAAH JULAFTON GOOOD JUL ALLIHOPA C: C: C: C:
24 dec, 2016 00:05 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: aAAAH JULAFTON GOOOD JUL ALLIHOPA C: C: C: C: God Jul 24 dec, 2016 00:06 |
|
HermioneHäst
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: aAAAH JULAFTON GOOOD JUL ALLIHOPA C: C: C: C: God Jul GOD JUL! HA EN RIKTIGT BRA JUL OCH ETT SUPERGOTT NYTT ÅR!!!
24 dec, 2016 01:14 |
|
CyberDoctor
Elev |
God jul
5/5 24 dec, 2016 07:17 |
|
Polyjuice
Elev |
God Jul
Är ganska tråkig 24 dec, 2016 07:50 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
24 dec, 2016 08:07 |
|
Emmi
Prefekt |
24 dec, 2016 09:39 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Pratade precis med min mamma och hon sa att jag absolut inte får använda mina Wannabe Ray Ban-solglasögon! Livet är hemskt just nu!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Hahahahaha,Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Kanske till våren. Nu är det för mörkt ute. Om jag har solglasögon ser jag ingenting. (Du vet inte vad PJ-delen av min hjärna tänker på xD ) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Dina "onormala" saker är iallafall kul! Småbarn blir rädda för mig eller skrattar åt mig för att jag har en vit käpp. (Ja, en sådan som synskadade har) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Är jag normal? Okej, sedan när är det normalt att ha en vit liten triangel mitt i pupillen? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Nej men allvarligt Ally! Det är jobbigt att inte veta vad som är normalt. Men jag är glad att folk verkar uppskatta att jag ler! (försöker göra något possitivt av det!) Skrivet av GinnyHermionePotter: Fick idag reda på att när man ser mig komma så ser man mest min knallrosa mössa, de bruna fuskskinnsrämmarna på min ryggsäck och att jag ler hela tiden, mer än vad andra personer gör. Jag visste inte att jag ler extra mycket, Jag ser inte hur mycket andra ler. Dagens I-landsproblem för synskadade. Och nu förstår jag varför folk kallar mig "solstråle" ganska ofta! Det beror säkert på att du är barn till Apollon Du är helt normal jämfört med mig Du kan inte bestämma över ditt utseende och det är insidan som räknas Jag är helt galen går och beter mig som en Satyr (har försökt äta papper) och har konstiga idéer beter mig som en Zombie när jag inte får choklad och det finns många andrakonstiga saker jag gjort som jag inte orkar nämna Folk skrattar och viskar för den galna blick jag har i ögonen som jag har nu ... Men du kan väl har solglasögon så att man inte ser dina ögon så att de slutar blir rädda för dina ögon. Men om de skrattar åt dig så ska du inte bry dig om de, de har ingen rätt att skratta åt dig för du är en underbar person!!!!! Okej! ( Nej det vet jag inte xD) Jag och min fandom-hjärna, Vi är konstiga! Jäpp det ärt det jag älskar vara annorluna xD 24 dec, 2016 10:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen