@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Aw guys, I'm blushing :$
Celebikai STRÄCK PÅ DIG DU MED! ![]() 9 nov, 2011 19:36 |
|
Celebikai
Elev |
9 nov, 2011 19:38 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag är så jäkla glad idag (igen!)
1. Två killar som jag arbetade med i vintras på en annan båt har kommit hit idag och jag blev så himla glad när båda kom fram och kramade mig. Wiiie, fasen vad jag har saknas dessa grabbar. Roliga, hjälpsamma, schyssta och bra! YAY, dagarna till nästa tisdag kommer försvinna apfort. 2. Har haft ett flertal arbetsdagar där jag fått styra över mitt egna arbete och upplägg. Så jäkla skönt! Hade en av de där grabbarna med mig från punkt 1 men vi fick så himla många arbetsuppgifter att det delades upp och sköttes från våra olika håll med enstaka hjälp från varandra ibland. Yay! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 nov, 2011 19:39 |
|
Celebikai
Elev |
På tal om båtar, jag gillar när delfiner leker i vågorna bakom båtarna c: (fast det händer ju inte direkt jorden runt, men när jag var i medelhavet så såg jag det c: )
![]()
9 nov, 2011 19:40 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Oh, hade varit häftigt att få se delfiner någon gång i det fria.
OH MY LORD! ÄR JAG SEG ELLER? KOM JUST PÅ NÅGOT AWESOME. På Pottermore heter jag WalnutUnicorn174. Siffrorna har sett bra ut och jag gillar klangen men har egentligen önskat andra, coolare siffror. MEN. Ettan är ju snygg som den är. Sjuan är magiskt och Rowlings favoritsiffra i HP-serien. Fyran återkommer i mitt liv JÄMT (tillsammans med tvåan på något vis). Nu kom jag på att jag är User 74 på mugglis. HUR COOLT ÄR INTE DET DÅ? VAVAVA... Yay vad jag blev glad av att komma på det. lol. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 nov, 2011 20:02 |
|
sweetfia
Elev |
Idag så var det första gången jag gick hem och åt lunch,
sen så gick jag till skolan igen 9 nov, 2011 20:03 |
|
superman
Elev |
GUUUD jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen! Är så förvirrad att jag typ bränner mig själv på bål snart
9 nov, 2011 20:04 |
|
Somnium
Elev |
9 nov, 2011 20:07 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
9 nov, 2011 20:20 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Synd bara att Rowling inte gillar siffran fyra... det var därför hon valde att Dursleys skulle bo på Privet Drive 4. C: *glädjeförstörare* men coolt med user 74!! o.oOh, hade varit häftigt att få se delfiner någon gång i det fria. OH MY LORD! ÄR JAG SEG ELLER? KOM JUST PÅ NÅGOT AWESOME. På Pottermore heter jag WalnutUnicorn174. Siffrorna har sett bra ut och jag gillar klangen men har egentligen önskat andra, coolare siffror. MEN. Ettan är ju snygg som den är. Sjuan är magiskt och Rowlings favoritsiffra i HP-serien. Fyran återkommer i mitt liv JÄMT (tillsammans med tvåan på något vis). Nu kom jag på att jag är User 74 på mugglis. HUR COOLT ÄR INTE DET DÅ? VAVAVA... Yay vad jag blev glad av att komma på det. lol. ![]()
9 nov, 2011 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen