Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheWitch
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheWitch: det ser inte ut som henne på bilden där heller Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheWitch: snygg men den liknar inte henne vad jag ser men den är ass cool som random för mj Jag har aldrig skrivit här eftersom jag i princip aldrig ritar längre, men här är min slutuppgift i bild från den här terminen ![]() ![]() Känner också att jag måste skriva att på den verkliga bilden är ögonen i samma färg, men kamerablixten failade lite Tycker du inte? Den är gjord från den här bilden: ![]() Tack för att du tycker den är snygg i alla fall Hihi, jag tar det som en bra sak ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 18 jun, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheWitch: gör det det var meninegSkrivet av Borttagen: Skrivet av TheWitch: det ser inte ut som henne på bilden där heller Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheWitch: snygg men den liknar inte henne vad jag ser men den är ass cool som random för mj Jag har aldrig skrivit här eftersom jag i princip aldrig ritar längre, men här är min slutuppgift i bild från den här terminen ![]() ![]() Känner också att jag måste skriva att på den verkliga bilden är ögonen i samma färg, men kamerablixten failade lite Tycker du inte? Den är gjord från den här bilden: ![]() Tack för att du tycker den är snygg i alla fall Hihi, jag tar det som en bra sak 18 jun, 2012 22:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheWitch: Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheWitch: snygg men den liknar inte henne vad jag ser men den är ass cool som random för mj Jag har aldrig skrivit här eftersom jag i princip aldrig ritar längre, men här är min slutuppgift i bild från den här terminen ![]() ![]() Känner också att jag måste skriva att på den verkliga bilden är ögonen i samma färg, men kamerablixten failade lite Tycker du inte? Den är gjord från den här bilden: ![]() Tack för att du tycker den är snygg i alla fall Shit! Den var ju asfin! Jag tycker faktiskt attd en var riktigt jävla lik den du hade ritat av! 19 jun, 2012 07:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: den är faktiskt super lik bilden ^^ (men jag ser endå inte att det är hon XD )Skrivet av TheWitch: Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheWitch: snygg men den liknar inte henne vad jag ser men den är ass cool som random för mj Jag har aldrig skrivit här eftersom jag i princip aldrig ritar längre, men här är min slutuppgift i bild från den här terminen ![]() ![]() Känner också att jag måste skriva att på den verkliga bilden är ögonen i samma färg, men kamerablixten failade lite Tycker du inte? Den är gjord från den här bilden: ![]() Tack för att du tycker den är snygg i alla fall Shit! Den var ju asfin! Jag tycker faktiskt attd en var riktigt jävla lik den du hade ritat av! 19 jun, 2012 09:05 |
|
Weasley
Elev |
Skrivet av TheWitch: Vad fin! Jag har aldrig skrivit här eftersom jag i princip aldrig ritar längre, men här är min slutuppgift i bild från den här terminen ![]() ![]() Känner också att jag måste skriva att på den verkliga bilden är ögonen i samma färg, men kamerablixten failade lite 19 jun, 2012 10:44 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Skrivet av TheWitch: Jag har aldrig skrivit här eftersom jag i princip aldrig ritar längre, men här är min slutuppgift i bild från den här terminen ![]() ![]() Känner också att jag måste skriva att på den verkliga bilden är ögonen i samma färg, men kamerablixten failade lite Wow! Det var grymt snygg!
19 jun, 2012 14:06 |
|
RetroDanceFreak
Elev |
![]() Chris Evans / Captain America ritad av mig. Vart väldigt nöjd med den! Kolla in min Drarry-fanfiction http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7567&page=2#forum.php?topic=7567 19 jun, 2012 15:31 |
|
TheWitch
Elev |
Skrivet av Borttagen: Shit! Den var ju asfin! Jag tycker faktiskt attd en var riktigt jävla lik den du hade ritat av! Skrivet av Borttagen: den är faktiskt super lik bilden ^^ (men jag ser endå inte att det är hon XD ) ÅH, VAD NI ÄR SNÄLLA!! Och tack så jättemycket Nymphadora Tonks! för att du gillade mitt inlägg, många chokladgrodor till dig ♥ ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 19 jun, 2012 21:35 |
|
Borttagen
|
^Och du är DUKTIG på att rita
19 jun, 2012 21:52 |
|
RetroDanceFreak
Elev |
Skrivet av RetroDanceFreak: ![]() Chris Evans / Captain America ritad av mig. Vart väldigt nöjd med den! ![]() Ritade en på Barbra Streisand för ett tag sen också. Hon är en fantastisk musikalskådespelerska. Kolla in min Drarry-fanfiction http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7567&page=2#forum.php?topic=7567 19 jun, 2012 22:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen