Privat mellan Ripadal och J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och J_J
|
Borttagen
|
Yami flinae och sa.
- Vi kan alltid ordna oss frukost själva eller en tidig lunch
20 okt, 2015 19:22
|
|
Borttagen
|
Loal flinar och satt isg upp
-eller gosa
sa hon på skoj till honom
20 okt, 2015 19:23
|
|
Borttagen
|
Yami flinade ochs a.
- Ja kanske det.
20 okt, 2015 19:24
|
|
Borttagen
|
Lola log emot Yami
-har du någongång ätit det vi lite lägre rang äter?f
rågade hon
20 okt, 2015 19:25
|
|
Borttagen
|
Yami tittade på henne och sa.
- Du har inte mindre rank än mig nu hörru.
20 okt, 2015 19:27
|
|
Borttagen
|
Lola log
-jag sa fel okej jag e van att säga så
sa hon
20 okt, 2015 19:28
|
|
Borttagen
|
Yami flinade och sa.
- Jag vet att de äter minde jag vet.
20 okt, 2015 19:29
|
|
Borttagen
|
Lola log
-åh jag vet nybakat bröd vill du kanske hjälpa mig snälla
sa hon
20 okt, 2015 19:31
|
|
Borttagen
|
Yami log och s.a
- Sjäkvklart.
20 okt, 2015 19:45
|
|
Borttagen
|
(oj förlpt trode jag hade rolalt XD)
Lola log och kelv ur sägen tyst
-klä på dig då så går vi och fixa brödet
sa ho
21 okt, 2015 07:05
|
Du får inte svara på den här tråden.