Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag tog cerenitlera (stavning?) och gjorde själva kroppen. Sedan tog jag leran och rullade ut den till långa remsor och skar i olika längder. Sedan satte jag ihop och hade den i ugnen (Minns inte hur länge) efter att den hade stelnat målade jag den i Guldfärg
Winter is coming... 21 feb, 2012 16:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Weasleygirl98: Jag tog cerenitlera (stavning?) och gjorde själva kroppen. Sedan tog jag leran och rullade ut den till långa remsor och skar i olika längder. Sedan satte jag ihop och hade den i ugnen (Minns inte hur länge) efter att den hade stelnat målade jag den i Guldfärg Hur många grader? 21 feb, 2012 16:03 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan heta Chokladpaddor också. Men kolla på lösgodiset och leta efter chokladgrodor Hehe, okej, får göra det. De gröna paddorna som trådskaparen pratade om i "Godisbaronen"-tråden vet jag inte egentligen men jag tror hon menar sånadär gelépaddor med socker på, men är inte helt säker. Sen finns det ju salmiakpaddor också, med pulver, som redan är bruna...
21 feb, 2012 16:03 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag vet inte riktigt hu många grader det var, det stod på förpackningen. Det var ganska länge sedan, hehe
Winter is coming... 21 feb, 2012 16:05 |
|
Johnte
Elev |
Det finns ju såna där chokladgrodor inslagna i typ folie, från godismärket Toms, säljs ofta i kiosker
21 feb, 2012 16:05 |
|
Weasleygirl98
Elev |
21 feb, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
Har du typ skrivit ut en mall eller? 21 feb, 2012 16:15 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Japp
Winter is coming... 21 feb, 2012 16:17 |
|
Borttagen
|
jag har skrivit utt en mall
21 feb, 2012 16:17 |
|
Sirius_Musta
Elev |
21 feb, 2012 16:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen