Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

1 2 3 ... 274 275 276 ... 312 313 314
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag gick till dörren med bar överkropp, ''ÅH, hej!'' sa jag generat

26 aug, 2013 18:21

Borttagen

Avatar


" Vill du komma in?" Sa jag

26 aug, 2013 18:22

KajsaRC2001
Elev

Avatar


Luke smuttade på chokladen.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m88mqqHhC81r107b8o1_r1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m2i2emI74B1qmdl2jo1_500.gif

26 aug, 2013 18:22

Borttagen

Avatar


"Hej,sa jag besvärat.

Jag rättade till mitt urringade linne.

"Tänkte bara lämna tillbaka champagnen

26 aug, 2013 18:22

Borttagen

Avatar


" Mas, nu är det på tiden att du ber om ursäkt för det där om mig och Luke!" Sa jag

26 aug, 2013 18:23

Borttagen

Avatar


Jag räckte över champagneflaskan till Kelly,sedan tittade jag argt på dem.

Sedan vände jag på klacken och gick tillbaka till Luke.

26 aug, 2013 18:25

Borttagen

Avatar


''det har jag redan gjort kelly!'' sa jag

26 aug, 2013 18:25

Borttagen

Avatar


Jag kom in i köket.

"smakade chokladen bra älskling,sa jag svagt

26 aug, 2013 18:26

Borttagen

Avatar


''kelly'' sa jag sedan, jag kollade in i hennes ögon och vi började hångla

26 aug, 2013 18:28

Borttagen

Avatar


Jag satte mig ner bredvid honom och rättade till mitt urringade linne.

Jag tog en klunk av den varma chokladen. Men plötsligt slant koppen ur handen och jag spillde choklad på hela linnet.

26 aug, 2013 18:30

1 2 3 ... 274 275 276 ... 312 313 314

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.