Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag gick till dörren med bar överkropp, ''ÅH, hej!'' sa jag generat
26 aug, 2013 18:21 |
|
Borttagen
|
" Vill du komma in?" Sa jag
26 aug, 2013 18:22 |
|
KajsaRC2001
Elev |
26 aug, 2013 18:22 |
|
Borttagen
|
"Hej,sa jag besvärat.
Jag rättade till mitt urringade linne. "Tänkte bara lämna tillbaka champagnen 26 aug, 2013 18:22 |
|
Borttagen
|
" Mas, nu är det på tiden att du ber om ursäkt för det där om mig och Luke!" Sa jag
26 aug, 2013 18:23 |
|
Borttagen
|
Jag räckte över champagneflaskan till Kelly,sedan tittade jag argt på dem.
Sedan vände jag på klacken och gick tillbaka till Luke. 26 aug, 2013 18:25 |
|
Borttagen
|
''det har jag redan gjort kelly!'' sa jag
26 aug, 2013 18:25 |
|
Borttagen
|
Jag kom in i köket.
"smakade chokladen bra älskling,sa jag svagt 26 aug, 2013 18:26 |
|
Borttagen
|
''kelly'' sa jag sedan, jag kollade in i hennes ögon och vi började hångla
26 aug, 2013 18:28 |
|
Borttagen
|
Jag satte mig ner bredvid honom och rättade till mitt urringade linne.
Jag tog en klunk av den varma chokladen. Men plötsligt slant koppen ur handen och jag spillde choklad på hela linnet. 26 aug, 2013 18:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen