Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Glöööögg. ♥
9 dec, 2012 20:55 |
|
IamAK
Elev |
julmust
9 dec, 2012 22:20 |
|
Seriously
Elev |
Glögg.
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 9 dec, 2012 22:24 |
|
Disenchanted
Elev |
9 dec, 2012 23:55 |
|
Sirius_Musta
Elev |
9 dec, 2012 23:59 |
|
Hazel Nimbus
Elev |
julmust
"Som lekman tycker man ju att det borde finnas stoff till åtminstone en åttonde bok: "Harry Potter and the Explanation as to Why Boy Wonder need glasses" 10 dec, 2012 01:14 |
|
MizzNina
Elev |
Oj. Gillar inte någon av dem egentligen. Julmust: en klunk här och en klunk där kan funka.
Men Glögg är ju bara äckligt så. Julmust. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 10 dec, 2012 05:52 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Gillar inte nån män jag säger julmust
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 10 dec, 2012 07:35 |
|
Hannah A
Elev |
Julmust! :3
it's our choices, that show what we truly are, far more than our abilities. ~Albus Dumbledore 10 dec, 2012 07:50 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag gillar båda och tycker att de hör julen till. Men julmust är faktiskt godare, så det får det bli!
Resultat i frågan "julmust eller glögg?": 14-7 till julmust! Obs! Ny fråga i första inlägget! 10 dec, 2012 08:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen