Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
rupert_grint
Elev |
naj
PUM HATAR NGN!!! "Vad i Merlins säckigaste y-fronts kalsonger" Öhhhh....WHUUTAFUUCCKKK .....*ASGAARV* 22 jan, 2012 21:55 |
|
juliaweasly
Elev |
JAAAAAA!!
Pum tycker synd om mig? Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
22 jan, 2012 21:56 |
|
rupert_grint
Elev |
Jaaaaaaaaa
Pum lackar på bussar som lör iväg när man står bredvid!! "Vad i Merlins säckigaste y-fronts kalsonger" Öhhhh....WHUUTAFUUCCKKK .....*ASGAARV* 23 jan, 2012 17:31 |
|
juliaweasly
Elev |
Jaaa
Pum gillar Voldys skratt?? Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
23 jan, 2012 17:41 |
|
Borttagen
|
Eh, njae.
PUM gillar 1D? 23 jan, 2012 18:18 |
|
Roberta_01
Elev |
?
Pum har en rosa tröja på sig nu? Gryffindor <3 23 jan, 2012 19:01 |
|
Borttagen
|
^ 1D= One direction= Ett brittiskt/irländskt pojkband. :3
Nej, jag har en lila one piece. :d PUM gillar nutella? 23 jan, 2012 19:11 |
|
Borttagen
|
Japp, det gör jag!
PUM har en pojkvän/flickvän? 23 jan, 2012 19:13 |
|
rupert_grint
Elev |
nä
PUM HAR EN 1D TRÖJJJA!!!? "Vad i Merlins säckigaste y-fronts kalsonger" Öhhhh....WHUUTAFUUCCKKK .....*ASGAARV* 23 jan, 2012 19:19 |
|
nilla10
Elev |
nej.
PUM har ett Nintendo 3DS, om ja, vilken färg? (jag har ett nintendo 3DS som är vitt) hej hej! :) 24 jan, 2012 16:00 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen