Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
labyrintscenerna är så jobbiga att titta genom, jag lider så med Fleur som börjar nästan gråta innan det händer, det som händer med Cedric sen och Krums förvandling
10 feb, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
Varför förlorar alltid Fleur först?!
10 feb, 2012 21:51 |
|
Victoire Weasly
Elev |
10 feb, 2012 21:51 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: För att hon är sämst, antagligen. Hon tror nog att hon jämt är bäst, pga tillfjäskade betyg mm, men hon suuuuger.Varför förlorar alltid Fleur först?! 10 feb, 2012 21:51 |
|
si_tonks
Elev |
10 feb, 2012 21:52 |
|
Borttagen
|
Hörde ni Harry? Han typ "Flor"... Eller i alla fall på svenska.
10 feb, 2012 21:52 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av si_tonks: Det är so att man själv är inuti labyrinten, det är hemskt. Jag lär ha mardrömmar om det inatt. *blundar* 10 feb, 2012 21:53 |
|
Borttagen
|
Åh harry, om du bara lät honom vara! Du hade räddat ett liv :`(
10 feb, 2012 21:54 |
|
Victoire Weasly
Elev |
10 feb, 2012 21:54 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Luna.Lovegood: att hon suger tycker jag inte du ska säga, hon är en människa precis som vi andra och är inte mindre eller mer värd. jag tror inte hon har ''tillfjäskade'' betyg, bara för att hon verkar vara självsäker bland andra och är halv vilie betyder inte att hon använder charmen till allt möjligt. vi vet inte hur hon är när hon inte är på hogwarts. ibland kan hon verka lite självisk, men i sista scenerna förstår jag verkligen hur osäker hon känner sig i tävlingen.Skrivet av Borttagen: För att hon är sämst, antagligen. Hon tror nog att hon jämt är bäst, pga tillfjäskade betyg mm, men hon suuuuger. Varför förlorar alltid Fleur först?! 10 feb, 2012 21:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen