Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den Klubbiga Klubben

Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben

1 2 3 ... 2748 2749 2750 ... 2914 2915 2916
Användare Inlägg
GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Fick idag reda på att när man ser mig komma så ser man mest min knallrosa mössa, de bruna fuskskinnsrämmarna på min ryggsäck och att jag ler hela tiden, mer än vad andra personer gör. Jag visste inte att jag ler extra mycket, Jag ser inte hur mycket andra ler. Dagens I-landsproblem för synskadade.

Och nu förstår jag varför folk kallar mig "solstråle" ganska ofta!

Det beror säkert på att du är barn till Apollon
Nej men allvarligt Ally! Det är jobbigt att inte veta vad som är normalt. Men jag är glad att folk verkar uppskatta att jag ler! (försöker göra något possitivt av det!)

Du är helt normal jämfört med mig
Är jag normal? Okej, sedan när är det normalt att ha en vit liten triangel mitt i pupillen?

Du kan inte bestämma över ditt utseende och det är insidan som räknas
Jag är helt galen går och beter mig som en Satyr (har försökt äta papper) och har konstiga idéer beter mig som en Zombie när jag inte får choklad och det finns många andrakonstiga saker jag gjort som jag inte orkar nämna
Dina "onormala" saker är iallafall kul! Småbarn blir rädda för mig eller skrattar åt mig för att jag har en vit käpp. (Ja, en sådan som synskadade har)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

23 dec, 2016 18:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Fick idag reda på att när man ser mig komma så ser man mest min knallrosa mössa, de bruna fuskskinnsrämmarna på min ryggsäck och att jag ler hela tiden, mer än vad andra personer gör. Jag visste inte att jag ler extra mycket, Jag ser inte hur mycket andra ler. Dagens I-landsproblem för synskadade.

Och nu förstår jag varför folk kallar mig "solstråle" ganska ofta!

Det beror säkert på att du är barn till Apollon
Nej men allvarligt Ally! Det är jobbigt att inte veta vad som är normalt. Men jag är glad att folk verkar uppskatta att jag ler! (försöker göra något possitivt av det!)

Du är helt normal jämfört med mig
Är jag normal? Okej, sedan när är det normalt att ha en vit liten triangel mitt i pupillen?

Du kan inte bestämma över ditt utseende och det är insidan som räknas
Jag är helt galen går och beter mig som en Satyr (har försökt äta papper) och har konstiga idéer beter mig som en Zombie när jag inte får choklad och det finns många andrakonstiga saker jag gjort som jag inte orkar nämna
Dina "onormala" saker är iallafall kul! Småbarn blir rädda för mig eller skrattar åt mig för att jag har en vit käpp. (Ja, en sådan som synskadade har)

Folk skrattar och viskar för den galna blick jag har i ögonen som jag har nu ...
Men du kan väl har solglasögon så att man inte ser dina ögon så att de slutar blir rädda för dina ögon. Men om de skrattar åt dig så ska du inte bry dig om de, de har ingen rätt att skratta åt dig för du är en underbar person!!!!!

23 dec, 2016 18:10

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Fick idag reda på att när man ser mig komma så ser man mest min knallrosa mössa, de bruna fuskskinnsrämmarna på min ryggsäck och att jag ler hela tiden, mer än vad andra personer gör. Jag visste inte att jag ler extra mycket, Jag ser inte hur mycket andra ler. Dagens I-landsproblem för synskadade.

Och nu förstår jag varför folk kallar mig "solstråle" ganska ofta!

Det beror säkert på att du är barn till Apollon
Nej men allvarligt Ally! Det är jobbigt att inte veta vad som är normalt. Men jag är glad att folk verkar uppskatta att jag ler! (försöker göra något possitivt av det!)

Du är helt normal jämfört med mig
Är jag normal? Okej, sedan när är det normalt att ha en vit liten triangel mitt i pupillen?

Du kan inte bestämma över ditt utseende och det är insidan som räknas
Jag är helt galen går och beter mig som en Satyr (har försökt äta papper) och har konstiga idéer beter mig som en Zombie när jag inte får choklad och det finns många andrakonstiga saker jag gjort som jag inte orkar nämna
Dina "onormala" saker är iallafall kul! Småbarn blir rädda för mig eller skrattar åt mig för att jag har en vit käpp. (Ja, en sådan som synskadade har)

Folk skrattar och viskar för den galna blick jag har i ögonen som jag har nu ...
Men du kan väl har solglasögon så att man inte ser dina ögon så att de slutar blir rädda för dina ögon. Men om de skrattar åt dig så ska du inte bry dig om de, de har ingen rätt att skratta åt dig för du är en underbar person!!!!!
Kanske till våren. Nu är det för mörkt ute. Om jag har solglasögon ser jag ingenting. (Du vet inte vad PJ-delen av min hjärna tänker på xD )

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

23 dec, 2016 19:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Fick idag reda på att när man ser mig komma så ser man mest min knallrosa mössa, de bruna fuskskinnsrämmarna på min ryggsäck och att jag ler hela tiden, mer än vad andra personer gör. Jag visste inte att jag ler extra mycket, Jag ser inte hur mycket andra ler. Dagens I-landsproblem för synskadade.

Och nu förstår jag varför folk kallar mig "solstråle" ganska ofta!

Det beror säkert på att du är barn till Apollon
Nej men allvarligt Ally! Det är jobbigt att inte veta vad som är normalt. Men jag är glad att folk verkar uppskatta att jag ler! (försöker göra något possitivt av det!)

Du är helt normal jämfört med mig
Är jag normal? Okej, sedan när är det normalt att ha en vit liten triangel mitt i pupillen?

Du kan inte bestämma över ditt utseende och det är insidan som räknas
Jag är helt galen går och beter mig som en Satyr (har försökt äta papper) och har konstiga idéer beter mig som en Zombie när jag inte får choklad och det finns många andrakonstiga saker jag gjort som jag inte orkar nämna
Dina "onormala" saker är iallafall kul! Småbarn blir rädda för mig eller skrattar åt mig för att jag har en vit käpp. (Ja, en sådan som synskadade har)

Folk skrattar och viskar för den galna blick jag har i ögonen som jag har nu ...
Men du kan väl har solglasögon så att man inte ser dina ögon så att de slutar blir rädda för dina ögon. Men om de skrattar åt dig så ska du inte bry dig om de, de har ingen rätt att skratta åt dig för du är en underbar person!!!!!
Kanske till våren. Nu är det för mörkt ute. Om jag har solglasögon ser jag ingenting. (Du vet inte vad PJ-delen av min hjärna tänker på xD )

Okej! ( Nej det vet jag inte xD)

23 dec, 2016 20:05

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Fick idag reda på att när man ser mig komma så ser man mest min knallrosa mössa, de bruna fuskskinnsrämmarna på min ryggsäck och att jag ler hela tiden, mer än vad andra personer gör. Jag visste inte att jag ler extra mycket, Jag ser inte hur mycket andra ler. Dagens I-landsproblem för synskadade.

Och nu förstår jag varför folk kallar mig "solstråle" ganska ofta!

Det beror säkert på att du är barn till Apollon
Nej men allvarligt Ally! Det är jobbigt att inte veta vad som är normalt. Men jag är glad att folk verkar uppskatta att jag ler! (försöker göra något possitivt av det!)

Du är helt normal jämfört med mig
Är jag normal? Okej, sedan när är det normalt att ha en vit liten triangel mitt i pupillen?

Du kan inte bestämma över ditt utseende och det är insidan som räknas
Jag är helt galen går och beter mig som en Satyr (har försökt äta papper) och har konstiga idéer beter mig som en Zombie när jag inte får choklad och det finns många andrakonstiga saker jag gjort som jag inte orkar nämna
Dina "onormala" saker är iallafall kul! Småbarn blir rädda för mig eller skrattar åt mig för att jag har en vit käpp. (Ja, en sådan som synskadade har)

Folk skrattar och viskar för den galna blick jag har i ögonen som jag har nu ...
Men du kan väl har solglasögon så att man inte ser dina ögon så att de slutar blir rädda för dina ögon. Men om de skrattar åt dig så ska du inte bry dig om de, de har ingen rätt att skratta åt dig för du är en underbar person!!!!!
Kanske till våren. Nu är det för mörkt ute. Om jag har solglasögon ser jag ingenting. (Du vet inte vad PJ-delen av min hjärna tänker på xD )

Okej! ( Nej det vet jag inte xD)
Hahahahaha,
Jag och min fandom-hjärna,
Vi är konstiga!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

23 dec, 2016 20:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Fick idag reda på att när man ser mig komma så ser man mest min knallrosa mössa, de bruna fuskskinnsrämmarna på min ryggsäck och att jag ler hela tiden, mer än vad andra personer gör. Jag visste inte att jag ler extra mycket, Jag ser inte hur mycket andra ler. Dagens I-landsproblem för synskadade.

Och nu förstår jag varför folk kallar mig "solstråle" ganska ofta!

Det beror säkert på att du är barn till Apollon
Nej men allvarligt Ally! Det är jobbigt att inte veta vad som är normalt. Men jag är glad att folk verkar uppskatta att jag ler! (försöker göra något possitivt av det!)

Du är helt normal jämfört med mig
Är jag normal? Okej, sedan när är det normalt att ha en vit liten triangel mitt i pupillen?

Du kan inte bestämma över ditt utseende och det är insidan som räknas
Jag är helt galen går och beter mig som en Satyr (har försökt äta papper) och har konstiga idéer beter mig som en Zombie när jag inte får choklad och det finns många andrakonstiga saker jag gjort som jag inte orkar nämna
Dina "onormala" saker är iallafall kul! Småbarn blir rädda för mig eller skrattar åt mig för att jag har en vit käpp. (Ja, en sådan som synskadade har)

Folk skrattar och viskar för den galna blick jag har i ögonen som jag har nu ...
Men du kan väl har solglasögon så att man inte ser dina ögon så att de slutar blir rädda för dina ögon. Men om de skrattar åt dig så ska du inte bry dig om de, de har ingen rätt att skratta åt dig för du är en underbar person!!!!!
Kanske till våren. Nu är det för mörkt ute. Om jag har solglasögon ser jag ingenting. (Du vet inte vad PJ-delen av min hjärna tänker på xD )

Okej! ( Nej det vet jag inte xD)
Hahahahaha,
Jag och min fandom-hjärna,
Vi är konstiga!

Jäpp det ärt det jag älskar vara annorluna xD

23 dec, 2016 21:40

Emmi
Prefekt

Avatar


God Jul från Finaalnd x) Här har vi haft julafton i 43 minuter redan xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

23 dec, 2016 23:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Emmi:
God Jul från Finaalnd x) Här har vi haft julafton i 43 minuter redan xD

Och du får vänta 11 timmar och 17 minyrter då det är Juldag

23 dec, 2016 23:44

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
God Jul från Finaalnd x) Här har vi haft julafton i 43 minuter redan xD

Och du får vänta 11 timmar och 17 minyrter då det är Juldag

Hahah vi äter 15:00.. Men julfrukost får jag om 7-8 timmar så jag borfe gå och sovaa.. och jag vill att mina ny sport kläder ska komma snabbare så jag ska verkligen gå och sova nuu! xd

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

23 dec, 2016 23:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
God Jul från Finaalnd x) Här har vi haft julafton i 43 minuter redan xD

Och du får vänta 11 timmar och 17 minyrter då det är Juldag

Hahah vi äter 15:00.. Men julfrukost får jag om 7-8 timmar så jag borfe gå och sovaa.. och jag vill att mina ny sport kläder ska komma snabbare så jag ska verkligen gå och sova nuu! xd

God natt!

23 dec, 2016 23:49

1 2 3 ... 2748 2749 2750 ... 2914 2915 2916

Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben

Du får inte svara på den här tråden.