Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har lyssnat på den nu. Vad tusan var det för märklig musik?Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag ska testa den! Tack så mycket Ally! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja! Det är hemskt! Jag måste lyssna på spellistan från i somras!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Saken är inte bättre för att jag inte har någon ny musik att lyssna på! MITT LIV ÄR LIKSOM MUSIK!!!!!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Asså ursäkta mig men här är DÖTT igen!!! Nej jag har sätt många skriva här idag (eller kanske beror det på mig) #MEMBEROFCABIN7 Självklart xD Varför ine lyssna pån Dark lord funk har fasnat på den xD Varsågod, den är jätte rolig 23 dec, 2016 13:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Har lyssnat på den nu. Vad tusan var det för märklig musik? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag ska testa den! Tack så mycket Ally! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja! Det är hemskt! Jag måste lyssna på spellistan från i somras!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Saken är inte bättre för att jag inte har någon ny musik att lyssna på! MITT LIV ÄR LIKSOM MUSIK!!!!!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Asså ursäkta mig men här är DÖTT igen!!! Nej jag har sätt många skriva här idag (eller kanske beror det på mig) #MEMBEROFCABIN7 Självklart xD Varför ine lyssna pån Dark lord funk har fasnat på den xD Varsågod, den är jätte rolig BÄSTA LÅTEN! 23 dec, 2016 15:25 |
|
Kim Potter
Elev |
GinnyHermionePotter Vad för musik är det du är ute efter? Skulle kanske tipsa om några låtar ifall jag fick veta vilken genre du tycker om ;-P
23 dec, 2016 15:28 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Jag har nu skickat julklappar men det blev över lite saker så om det är någon som känner att de vill ha en julklapp så är det bara att uggla mig
23 dec, 2016 15:32 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Fick idag reda på att när man ser mig komma så ser man mest min knallrosa mössa, de bruna fuskskinnsrämmarna på min ryggsäck och att jag ler hela tiden, mer än vad andra personer gör. Jag visste inte att jag ler extra mycket, Jag ser inte hur mycket andra ler. Dagens I-landsproblem för synskadade.
Och nu förstår jag varför folk kallar mig "solstråle" ganska ofta! 23 dec, 2016 17:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Fick idag reda på att när man ser mig komma så ser man mest min knallrosa mössa, de bruna fuskskinnsrämmarna på min ryggsäck och att jag ler hela tiden, mer än vad andra personer gör. Jag visste inte att jag ler extra mycket, Jag ser inte hur mycket andra ler. Dagens I-landsproblem för synskadade. Och nu förstår jag varför folk kallar mig "solstråle" ganska ofta! Det beror säkert på att du är barn till Apollon 23 dec, 2016 17:41 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej men allvarligt Ally! Det är jobbigt att inte veta vad som är normalt. Men jag är glad att folk verkar uppskatta att jag ler! (försöker göra något possitivt av det!)Skrivet av GinnyHermionePotter: Fick idag reda på att när man ser mig komma så ser man mest min knallrosa mössa, de bruna fuskskinnsrämmarna på min ryggsäck och att jag ler hela tiden, mer än vad andra personer gör. Jag visste inte att jag ler extra mycket, Jag ser inte hur mycket andra ler. Dagens I-landsproblem för synskadade. Och nu förstår jag varför folk kallar mig "solstråle" ganska ofta! Det beror säkert på att du är barn till Apollon 23 dec, 2016 17:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Nej men allvarligt Ally! Det är jobbigt att inte veta vad som är normalt. Men jag är glad att folk verkar uppskatta att jag ler! (försöker göra något possitivt av det!) Skrivet av GinnyHermionePotter: Fick idag reda på att när man ser mig komma så ser man mest min knallrosa mössa, de bruna fuskskinnsrämmarna på min ryggsäck och att jag ler hela tiden, mer än vad andra personer gör. Jag visste inte att jag ler extra mycket, Jag ser inte hur mycket andra ler. Dagens I-landsproblem för synskadade. Och nu förstår jag varför folk kallar mig "solstråle" ganska ofta! Det beror säkert på att du är barn till Apollon Du är helt normal jämfört med mig 23 dec, 2016 17:52 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är jag normal? Okej, sedan när är det normalt att ha en vit liten triangel mitt i pupillen?Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Nej men allvarligt Ally! Det är jobbigt att inte veta vad som är normalt. Men jag är glad att folk verkar uppskatta att jag ler! (försöker göra något possitivt av det!) Skrivet av GinnyHermionePotter: Fick idag reda på att när man ser mig komma så ser man mest min knallrosa mössa, de bruna fuskskinnsrämmarna på min ryggsäck och att jag ler hela tiden, mer än vad andra personer gör. Jag visste inte att jag ler extra mycket, Jag ser inte hur mycket andra ler. Dagens I-landsproblem för synskadade. Och nu förstår jag varför folk kallar mig "solstråle" ganska ofta! Det beror säkert på att du är barn till Apollon Du är helt normal jämfört med mig 23 dec, 2016 17:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Är jag normal? Okej, sedan när är det normalt att ha en vit liten triangel mitt i pupillen? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Nej men allvarligt Ally! Det är jobbigt att inte veta vad som är normalt. Men jag är glad att folk verkar uppskatta att jag ler! (försöker göra något possitivt av det!) Skrivet av GinnyHermionePotter: Fick idag reda på att när man ser mig komma så ser man mest min knallrosa mössa, de bruna fuskskinnsrämmarna på min ryggsäck och att jag ler hela tiden, mer än vad andra personer gör. Jag visste inte att jag ler extra mycket, Jag ser inte hur mycket andra ler. Dagens I-landsproblem för synskadade. Och nu förstår jag varför folk kallar mig "solstråle" ganska ofta! Det beror säkert på att du är barn till Apollon Du är helt normal jämfört med mig Du kan inte bestämma över ditt utseende och det är insidan som räknas Jag är helt galen går och beter mig som en Satyr (har försökt äta papper) och har konstiga idéer beter mig som en Zombie när jag inte får choklad och det finns många andrakonstiga saker jag gjort som jag inte orkar nämna 23 dec, 2016 18:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen