Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Kallamina: Hellu! Är det någon här som är medlem på sockerflirt.se? Eller numera mycandylove.com? Jag var med xD Okej, tog du bort dig eller va hände? ;P
21 dec, 2016 22:25 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Kallamina: Hellu! Är det någon här som är medlem på sockerflirt.se? Eller numera mycandylove.com? Jag var med xD Okej, tog du bort dig eller va hände? ;P Slutade spela det x) Fattade typ inget om spelet... ![]()
21 dec, 2016 22:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kallamina: Hellu! Är det någon här som är medlem på sockerflirt.se? Eller numera mycandylove.com? Jaag 21 dec, 2016 22:30 |
|
Kallamina
Elev |
Missy The Timelady - Okej lol den svenska sidan ska läggas ner nu tyvärr men den finns kvar på engelska ;P
Moa G - Gash Moa!! From now on you are my officiel partner in Games!! Lol hahahah är du aktiv? Är du med på den amrikanska sidan? Vad heter du? Hahaha så jag kan stalka dig du vet ;P
22 dec, 2016 10:30 |
|
Elsa Weasly-Granger
Elev |
Skrivet av Mysismy: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: DÖTT FÖR TREDJE GÅNGEN PÅ TVÅ DAGAR!!!!! Jag har jullov och om inget händer här kommer mitt jullov att bli dötrist! Skrivet av Hayato: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: JA! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: JAAA!!! Såklart vi är! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja! Folk tror absolut att vi är vanliga dödliga! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja det är sant! Jag finns också här och jag är allt annat än död! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Okej! Lite liv är här! Men bara liiite. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Men då är här ju dött! Just det jag är ju en dödis xD Men jag finns här!!!! Jag har väldigt mycket liv även om jag är en dödis xD Haha när någon läser det här tycker de vi har en konstig konversation xD Faast vi är halvgudar 7 och 13 xD Vi är helt vanliga halvgudar som inte bara blivit erkända men kommer bli det snart men vi ska till halvblodslägret!!!!! Jag hoppas jag också kommer till halvblodslägret någon gång ); dom verkar dock inte acceptera för 'unga' personer! Snälla ,gudars söner och döttrar, släpp in mig.. Hoppas inte detta verkade FÖR konstigt vilket lätt händer från min sida ^^ Annabeth kom till halvblodslägret nör hon var 7.... Tror jag..... Så vi tar med dig dit när vi ska dit Om ingenting fötter då? xD Okej förlåt, jag och min dåliga humor kommer sitta därborta, *jag och min dåliga humor går och sätter oss därborta* Haha "It's okay to be scared. Being scared means you're about to do something really, really brave." 22 dec, 2016 13:00 |
|
Emmi
Prefekt |
Hahahahah Finlands stadsminitser är ju sjuk i huvudet påriktigt.. Fattar inte hur han kan vara kvar på sin plats!
22 dec, 2016 15:16 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Hahahahah Finlands stadsminitser är ju sjuk i huvudet påriktigt.. Fattar inte hur han kan vara kvar på sin plats! Håller med X)
22 dec, 2016 18:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kallamina: Missy The Timelady - Okej lol den svenska sidan ska läggas ner nu tyvärr men den finns kvar på engelska ;P Moa G - Gash Moa!! From now on you are my officiel partner in Games!! Lol hahahah är du aktiv? Är du med på den amrikanska sidan? Vad heter du? Hahaha så jag kan stalka dig du vet ;P Partner in games forevah heter Miouni på den amerikanska sidan (jag spelar inte där så mycket, ep 3) och Melisse på den brittiska sidan (eller jag slås över dit till årsskiftet iaf, där spelar jag mest (ep 13) Jag är relativt aktiv ahahah x) 22 dec, 2016 23:19 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Missy The Timelady - Okej lol den svenska sidan ska läggas ner nu tyvärr men den finns kvar på engelska ;P Moa G - Gash Moa!! From now on you are my officiel partner in Games!! Lol hahahah är du aktiv? Är du med på den amrikanska sidan? Vad heter du? Hahaha så jag kan stalka dig du vet ;P Partner in games forevah heter Miouni på den amerikanska sidan (jag spelar inte där så mycket, ep 3) och Melisse på den brittiska sidan (eller jag slås över dit till årsskiftet iaf, där spelar jag mest (ep 13) Jag är relativt aktiv ahahah x) Okej, hahahah, jag har blivit mer aktiv på sista tiden men har ingen användare på den engelska. Men borde kanske skaffa.... Heter Kallamina överallt lol ;P
22 dec, 2016 23:47 |
|
Emmi
Prefekt |
23 dec, 2016 09:57 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen