Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: JA! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: JAAA!!! Såklart vi är! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja! Folk tror absolut att vi är vanliga dödliga! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja det är sant! Jag finns också här och jag är allt annat än död! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Okej! Lite liv är här! Men bara liiite. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Men då är här ju dött! Just det jag är ju en dödis xD Men jag finns här!!!! Jag har väldigt mycket liv även om jag är en dödis xD Haha när någon läser det här tycker de vi har en konstig konversation xD Faast vi är halvgudar 7 och 13 xD Vi är helt vanliga halvgudar som inte bara blivit erkända men kommer bli det snart men vi ska till halvblodslägret!!!!! 20 dec, 2016 18:34 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: ALltså båda mina språklärare (finska och engelska) har sagt att jag har blivit mycket självsäkrare och har blivit mycket modigare i klassen och framför allt gått fram jätte mycket i talet! Och det som gör mig nöjdast är att de båda sagt "Och det kommer synas positivt i betyget" alltsåå jag kommer få ganska braaa betyg till julen iallafall x) Synd att det bara är en mellan raport men aaahhh.. Får ni betyg till julen? Vi får betyg vid höstlov och sportlov för det är då perioderna byts. Hahah VAAAD?? Dåå?? Vi får vid jul och sommarlov som jag redan skrivit x) Meen min kudin går i gymnasiet och hon har redan fått 1 eller 2 betyg så jag antar att det är olika.. hon får nu vid julen också såå
20 dec, 2016 18:41 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: JA! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: JAAA!!! Såklart vi är! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja! Folk tror absolut att vi är vanliga dödliga! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja det är sant! Jag finns också här och jag är allt annat än död! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Okej! Lite liv är här! Men bara liiite. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Men då är här ju dött! Just det jag är ju en dödis xD Men jag finns här!!!! Jag har väldigt mycket liv även om jag är en dödis xD Haha när någon läser det här tycker de vi har en konstig konversation xD Faast vi är halvgudar 7 och 13 xD Vi är helt vanliga halvgudar som inte bara blivit erkända men kommer bli det snart men vi ska till halvblodslägret!!!!! Jag hoppas jag också kommer till halvblodslägret någon gång ); dom verkar dock inte acceptera för 'unga' personer! Snälla ,gudars söner och döttrar, släpp in mig.. Hoppas inte detta verkade FÖR konstigt vilket lätt händer från min sida ^^ L
20 dec, 2016 20:57 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Är jag den enda här som ibland läser dialoger högt? Jag låg liksom och skulle sova, läste lite på en fff och bara började läsa en dialog viskande till mig själv...?
Okej det lät nog konstigt xD ![]()
20 dec, 2016 22:54 |
|
JossiMarauder
Elev |
Är jag ensam med att spela ett scenario i mitt huvud som sedan eskalerar? Typ "han kollade på mig lite konstigt, jag lovar att han går in på sin telefon, han har säkert alla mina övervakningskameror inkopplade där. han ser min katt och hämtar sitt jaktgevär"
Typ så wtf im weird .-. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 20 dec, 2016 22:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hayato: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: JA! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: JAAA!!! Såklart vi är! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja! Folk tror absolut att vi är vanliga dödliga! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja det är sant! Jag finns också här och jag är allt annat än död! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Okej! Lite liv är här! Men bara liiite. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Men då är här ju dött! Just det jag är ju en dödis xD Men jag finns här!!!! Jag har väldigt mycket liv även om jag är en dödis xD Haha när någon läser det här tycker de vi har en konstig konversation xD Faast vi är halvgudar 7 och 13 xD Vi är helt vanliga halvgudar som inte bara blivit erkända men kommer bli det snart men vi ska till halvblodslägret!!!!! Jag hoppas jag också kommer till halvblodslägret någon gång ); dom verkar dock inte acceptera för 'unga' personer! Snälla ,gudars söner och döttrar, släpp in mig.. Hoppas inte detta verkade FÖR konstigt vilket lätt händer från min sida ^^ Annabeth kom till halvblodslägret nör hon var 7.... Tror jag..... Så vi tar med dig dit när vi ska dit 21 dec, 2016 06:33 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: DÖTT FÖR TREDJE GÅNGEN PÅ TVÅ DAGAR!!!!! Jag har jullov och om inget händer här kommer mitt jullov att bli dötrist!Skrivet av Hayato: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: JA! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: JAAA!!! Såklart vi är! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja! Folk tror absolut att vi är vanliga dödliga! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja det är sant! Jag finns också här och jag är allt annat än död! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Okej! Lite liv är här! Men bara liiite. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Men då är här ju dött! Just det jag är ju en dödis xD Men jag finns här!!!! Jag har väldigt mycket liv även om jag är en dödis xD Haha när någon läser det här tycker de vi har en konstig konversation xD Faast vi är halvgudar 7 och 13 xD Vi är helt vanliga halvgudar som inte bara blivit erkända men kommer bli det snart men vi ska till halvblodslägret!!!!! Jag hoppas jag också kommer till halvblodslägret någon gång ); dom verkar dock inte acceptera för 'unga' personer! Snälla ,gudars söner och döttrar, släpp in mig.. Hoppas inte detta verkade FÖR konstigt vilket lätt händer från min sida ^^ Annabeth kom till halvblodslägret nör hon var 7.... Tror jag..... Så vi tar med dig dit när vi ska dit 21 dec, 2016 11:03 |
|
Mysismy
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: DÖTT FÖR TREDJE GÅNGEN PÅ TVÅ DAGAR!!!!! Jag har jullov och om inget händer här kommer mitt jullov att bli dötrist! Skrivet av Hayato: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: JA! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: JAAA!!! Såklart vi är! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja! Folk tror absolut att vi är vanliga dödliga! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja det är sant! Jag finns också här och jag är allt annat än död! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Okej! Lite liv är här! Men bara liiite. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Men då är här ju dött! Just det jag är ju en dödis xD Men jag finns här!!!! Jag har väldigt mycket liv även om jag är en dödis xD Haha när någon läser det här tycker de vi har en konstig konversation xD Faast vi är halvgudar 7 och 13 xD Vi är helt vanliga halvgudar som inte bara blivit erkända men kommer bli det snart men vi ska till halvblodslägret!!!!! Jag hoppas jag också kommer till halvblodslägret någon gång ); dom verkar dock inte acceptera för 'unga' personer! Snälla ,gudars söner och döttrar, släpp in mig.. Hoppas inte detta verkade FÖR konstigt vilket lätt händer från min sida ^^ Annabeth kom till halvblodslägret nör hon var 7.... Tror jag..... Så vi tar med dig dit när vi ska dit Om ingenting fötter då? xD Okej förlåt, jag och min dåliga humor kommer sitta därborta, *jag och min dåliga humor går och sätter oss därborta* The fangirl life is The best life!
21 dec, 2016 17:21 |
|
Kallamina
Elev |
21 dec, 2016 22:12 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Kallamina: Hellu! Är det någon här som är medlem på sockerflirt.se? Eller numera mycandylove.com? Jag var med xD ![]()
21 dec, 2016 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen