Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men då är här ju dött!Just det jag är ju en dödis xD 20 dec, 2016 18:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Men då är här ju dött! Just det jag är ju en dödis xD Men jag finns här!!!! 20 dec, 2016 18:09 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej! Lite liv är här! Men bara liiite.Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Men då är här ju dött! Just det jag är ju en dödis xD Men jag finns här!!!! 20 dec, 2016 18:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Okej! Lite liv är här! Men bara liiite. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Men då är här ju dött! Just det jag är ju en dödis xD Men jag finns här!!!! Jag har väldigt mycket liv även om jag är en dödis xD 20 dec, 2016 18:16 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja det är sant! Jag finns också här och jag är allt annat än död!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Okej! Lite liv är här! Men bara liiite. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Men då är här ju dött! Just det jag är ju en dödis xD Men jag finns här!!!! Jag har väldigt mycket liv även om jag är en dödis xD 20 dec, 2016 18:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja det är sant! Jag finns också här och jag är allt annat än död! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Okej! Lite liv är här! Men bara liiite. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Men då är här ju dött! Just det jag är ju en dödis xD Men jag finns här!!!! Jag har väldigt mycket liv även om jag är en dödis xD Haha när någon läser det här tycker de vi har en konstig konversation xD 20 dec, 2016 18:21 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja! Folk tror absolut att vi är vanliga dödliga!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja det är sant! Jag finns också här och jag är allt annat än död! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Okej! Lite liv är här! Men bara liiite. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Men då är här ju dött! Just det jag är ju en dödis xD Men jag finns här!!!! Jag har väldigt mycket liv även om jag är en dödis xD Haha när någon läser det här tycker de vi har en konstig konversation xD 20 dec, 2016 18:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja! Folk tror absolut att vi är vanliga dödliga! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja det är sant! Jag finns också här och jag är allt annat än död! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Okej! Lite liv är här! Men bara liiite. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Men då är här ju dött! Just det jag är ju en dödis xD Men jag finns här!!!! Jag har väldigt mycket liv även om jag är en dödis xD Haha när någon läser det här tycker de vi har en konstig konversation xD Faast vi är halvgudar 7 och 13 xD 20 dec, 2016 18:23 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAAA!!! Såklart vi är!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja! Folk tror absolut att vi är vanliga dödliga! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja det är sant! Jag finns också här och jag är allt annat än död! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Okej! Lite liv är här! Men bara liiite. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Men då är här ju dött! Just det jag är ju en dödis xD Men jag finns här!!!! Jag har väldigt mycket liv även om jag är en dödis xD Haha när någon läser det här tycker de vi har en konstig konversation xD Faast vi är halvgudar 7 och 13 xD 20 dec, 2016 18:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: JAAA!!! Såklart vi är! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja! Folk tror absolut att vi är vanliga dödliga! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja det är sant! Jag finns också här och jag är allt annat än död! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Okej! Lite liv är här! Men bara liiite. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Men då är här ju dött! Just det jag är ju en dödis xD Men jag finns här!!!! Jag har väldigt mycket liv även om jag är en dödis xD Haha när någon läser det här tycker de vi har en konstig konversation xD Faast vi är halvgudar 7 och 13 xD Vi är helt vanliga halvgudar som inte bara blivit erkända men kommer bli det snart men vi ska till halvblodslägret!!!!! 20 dec, 2016 18:31 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen