Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Missy The Timelady: Måste sitta på den här bänken till klockan 14:20. Jag kommer att dö om inget kul eller oväntat händer! Skrivet av GinnyHermionePotter: MUGGLIS ÄR TYP DÖTT NU!!!! Inga bevakade trådar att svara, inga meddelanden, inga vänner online, INGENTING!!! Det är så tråkigt! Det är tråkigt Jag sitter i ett klassrum till 14.00 x) Och jag har lektion från mobilen jag får inte ha mobilen i skolan Synd Jag är i Spanien och mina föräldrar vill att jag inte ska missa något så de frågade mina lärare om jag fick han lektioner från mobilen och jag fick det wow, men missar du verkligen något om du är bort från skolan sista veckan? Jag menar, jag har läsning hela veckan. Mina föräldrar tycker att man vet aldrig, men det är roligt jag kan äta choklad på lektionerna xD ah okej! 20 dec, 2016 16:11 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: HURRA!!! Inte dött längre här!!!Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Missy The Timelady: Måste sitta på den här bänken till klockan 14:20. Jag kommer att dö om inget kul eller oväntat händer! Skrivet av GinnyHermionePotter: MUGGLIS ÄR TYP DÖTT NU!!!! Inga bevakade trådar att svara, inga meddelanden, inga vänner online, INGENTING!!! Det är så tråkigt! Det är tråkigt Jag sitter i ett klassrum till 14.00 x) Och jag har lektion från mobilen jag får inte ha mobilen i skolan Synd Jag är i Spanien och mina föräldrar vill att jag inte ska missa något så de frågade mina lärare om jag fick han lektioner från mobilen och jag fick det wow, men missar du verkligen något om du är bort från skolan sista veckan? Jag menar, jag har läsning hela veckan. Mina föräldrar tycker att man vet aldrig, men det är roligt jag kan äta choklad på lektionerna xD ah okej! 20 dec, 2016 16:23 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: HURRA!!! Inte dött längre här!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Missy The Timelady: Måste sitta på den här bänken till klockan 14:20. Jag kommer att dö om inget kul eller oväntat händer! Skrivet av GinnyHermionePotter: MUGGLIS ÄR TYP DÖTT NU!!!! Inga bevakade trådar att svara, inga meddelanden, inga vänner online, INGENTING!!! Det är så tråkigt! Det är tråkigt Jag sitter i ett klassrum till 14.00 x) Och jag har lektion från mobilen jag får inte ha mobilen i skolan Synd Jag är i Spanien och mina föräldrar vill att jag inte ska missa något så de frågade mina lärare om jag fick han lektioner från mobilen och jag fick det wow, men missar du verkligen något om du är bort från skolan sista veckan? Jag menar, jag har läsning hela veckan. Mina föräldrar tycker att man vet aldrig, men det är roligt jag kan äta choklad på lektionerna xD ah okej! Hurra! 20 dec, 2016 16:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: HURRA!!! Inte dött längre här!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Missy The Timelady: Måste sitta på den här bänken till klockan 14:20. Jag kommer att dö om inget kul eller oväntat händer! Skrivet av GinnyHermionePotter: MUGGLIS ÄR TYP DÖTT NU!!!! Inga bevakade trådar att svara, inga meddelanden, inga vänner online, INGENTING!!! Det är så tråkigt! Det är tråkigt Jag sitter i ett klassrum till 14.00 x) Och jag har lektion från mobilen jag får inte ha mobilen i skolan Synd Jag är i Spanien och mina föräldrar vill att jag inte ska missa något så de frågade mina lärare om jag fick han lektioner från mobilen och jag fick det wow, men missar du verkligen något om du är bort från skolan sista veckan? Jag menar, jag har läsning hela veckan. Mina föräldrar tycker att man vet aldrig, men det är roligt jag kan äta choklad på lektionerna xD ah okej! Hurra! HURRA!!!! 20 dec, 2016 16:29 |
|
Emmi
Prefekt |
ALltså båda mina språklärare (finska och engelska) har sagt att jag har blivit mycket självsäkrare och har blivit mycket modigare i klassen och framför allt gått fram jätte mycket i talet! Och det som gör mig nöjdast är att de båda sagt "Och det kommer synas positivt i betyget" alltsåå jag kommer få ganska braaa betyg till julen iallafall x) Synd att det bara är en mellan raport men aaahhh..
20 dec, 2016 17:16 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fast nu blev det dött igen... Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: HURRA!!! Inte dött längre här!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Missy The Timelady: Måste sitta på den här bänken till klockan 14:20. Jag kommer att dö om inget kul eller oväntat händer! Skrivet av GinnyHermionePotter: MUGGLIS ÄR TYP DÖTT NU!!!! Inga bevakade trådar att svara, inga meddelanden, inga vänner online, INGENTING!!! Det är så tråkigt! Det är tråkigt Jag sitter i ett klassrum till 14.00 x) Och jag har lektion från mobilen jag får inte ha mobilen i skolan Synd Jag är i Spanien och mina föräldrar vill att jag inte ska missa något så de frågade mina lärare om jag fick han lektioner från mobilen och jag fick det wow, men missar du verkligen något om du är bort från skolan sista veckan? Jag menar, jag har läsning hela veckan. Mina föräldrar tycker att man vet aldrig, men det är roligt jag kan äta choklad på lektionerna xD ah okej! Hurra! HURRA!!!! 20 dec, 2016 17:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Fast nu blev det dött igen... Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: HURRA!!! Inte dött längre här!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Missy The Timelady: Måste sitta på den här bänken till klockan 14:20. Jag kommer att dö om inget kul eller oväntat händer! Skrivet av GinnyHermionePotter: MUGGLIS ÄR TYP DÖTT NU!!!! Inga bevakade trådar att svara, inga meddelanden, inga vänner online, INGENTING!!! Det är så tråkigt! Det är tråkigt Jag sitter i ett klassrum till 14.00 x) Och jag har lektion från mobilen jag får inte ha mobilen i skolan Synd Jag är i Spanien och mina föräldrar vill att jag inte ska missa något så de frågade mina lärare om jag fick han lektioner från mobilen och jag fick det wow, men missar du verkligen något om du är bort från skolan sista veckan? Jag menar, jag har läsning hela veckan. Mina föräldrar tycker att man vet aldrig, men det är roligt jag kan äta choklad på lektionerna xD ah okej! Hurra! HURRA!!!! Jag är inte död!!! 20 dec, 2016 17:53 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: ALltså båda mina språklärare (finska och engelska) har sagt att jag har blivit mycket självsäkrare och har blivit mycket modigare i klassen och framför allt gått fram jätte mycket i talet! Och det som gör mig nöjdast är att de båda sagt "Och det kommer synas positivt i betyget" alltsåå jag kommer få ganska braaa betyg till julen iallafall x) Synd att det bara är en mellan raport men aaahhh.. Får ni betyg till julen? Vi får betyg vid höstlov och sportlov för det är då perioderna byts.
20 dec, 2016 17:57 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
20 dec, 2016 17:59 |
|
Borttagen
|
Just det jag är ju en dödis xD 20 dec, 2016 18:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen