Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mysismy
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Star wars på tv'n. Jag: Vilken film är det? Mamma: Stjärnornas krig Jag: Va, vilken serie hör den till? Mamma: Så när den startades gjordes film 3,4,5, sedan - Jag: Du menar Star Wars? Tyyyyp jag i ett nötskal xD The fangirl life is The best life!
19 dec, 2016 21:40 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
MUGGLIS ÄR TYP DÖTT NU!!!!
Inga bevakade trådar att svara, inga meddelanden, inga vänner online, INGENTING!!! Det är så tråkigt! 20 dec, 2016 13:14 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: MUGGLIS ÄR TYP DÖTT NU!!!! Inga bevakade trådar att svara, inga meddelanden, inga vänner online, INGENTING!!! Det är så tråkigt! Det är tråkigt ![]()
20 dec, 2016 13:16 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Måste sitta på den här bänken till klockan 14:20. Jag kommer att dö om inget kul eller oväntat händer!Skrivet av GinnyHermionePotter: MUGGLIS ÄR TYP DÖTT NU!!!! Inga bevakade trådar att svara, inga meddelanden, inga vänner online, INGENTING!!! Det är så tråkigt! Det är tråkigt 20 dec, 2016 13:18 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Missy The Timelady: Måste sitta på den här bänken till klockan 14:20. Jag kommer att dö om inget kul eller oväntat händer! Skrivet av GinnyHermionePotter: MUGGLIS ÄR TYP DÖTT NU!!!! Inga bevakade trådar att svara, inga meddelanden, inga vänner online, INGENTING!!! Det är så tråkigt! Det är tråkigt Jag sitter i ett klassrum till 14.00 x) ![]()
20 dec, 2016 13:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Missy The Timelady: Måste sitta på den här bänken till klockan 14:20. Jag kommer att dö om inget kul eller oväntat händer! Skrivet av GinnyHermionePotter: MUGGLIS ÄR TYP DÖTT NU!!!! Inga bevakade trådar att svara, inga meddelanden, inga vänner online, INGENTING!!! Det är så tråkigt! Det är tråkigt Jag sitter i ett klassrum till 14.00 x) Och jag har lektion från mobilen 20 dec, 2016 15:59 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Missy The Timelady: Måste sitta på den här bänken till klockan 14:20. Jag kommer att dö om inget kul eller oväntat händer! Skrivet av GinnyHermionePotter: MUGGLIS ÄR TYP DÖTT NU!!!! Inga bevakade trådar att svara, inga meddelanden, inga vänner online, INGENTING!!! Det är så tråkigt! Det är tråkigt Jag sitter i ett klassrum till 14.00 x) Och jag har lektion från mobilen jag får inte ha mobilen i skolan 20 dec, 2016 16:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Missy The Timelady: Måste sitta på den här bänken till klockan 14:20. Jag kommer att dö om inget kul eller oväntat händer! Skrivet av GinnyHermionePotter: MUGGLIS ÄR TYP DÖTT NU!!!! Inga bevakade trådar att svara, inga meddelanden, inga vänner online, INGENTING!!! Det är så tråkigt! Det är tråkigt Jag sitter i ett klassrum till 14.00 x) Och jag har lektion från mobilen jag får inte ha mobilen i skolan Synd Jag är i Spanien och mina föräldrar vill att jag inte ska missa något så de frågade mina lärare om jag fick han lektioner från mobilen och jag fick det 20 dec, 2016 16:02 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Missy The Timelady: Måste sitta på den här bänken till klockan 14:20. Jag kommer att dö om inget kul eller oväntat händer! Skrivet av GinnyHermionePotter: MUGGLIS ÄR TYP DÖTT NU!!!! Inga bevakade trådar att svara, inga meddelanden, inga vänner online, INGENTING!!! Det är så tråkigt! Det är tråkigt Jag sitter i ett klassrum till 14.00 x) Och jag har lektion från mobilen jag får inte ha mobilen i skolan Synd Jag är i Spanien och mina föräldrar vill att jag inte ska missa något så de frågade mina lärare om jag fick han lektioner från mobilen och jag fick det wow, men missar du verkligen något om du är bort från skolan sista veckan? Jag menar, jag har läsning hela veckan. 20 dec, 2016 16:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Missy The Timelady: Måste sitta på den här bänken till klockan 14:20. Jag kommer att dö om inget kul eller oväntat händer! Skrivet av GinnyHermionePotter: MUGGLIS ÄR TYP DÖTT NU!!!! Inga bevakade trådar att svara, inga meddelanden, inga vänner online, INGENTING!!! Det är så tråkigt! Det är tråkigt Jag sitter i ett klassrum till 14.00 x) Och jag har lektion från mobilen jag får inte ha mobilen i skolan Synd Jag är i Spanien och mina föräldrar vill att jag inte ska missa något så de frågade mina lärare om jag fick han lektioner från mobilen och jag fick det wow, men missar du verkligen något om du är bort från skolan sista veckan? Jag menar, jag har läsning hela veckan. Mina föräldrar tycker att man vet aldrig, men det är roligt jag kan äta choklad på lektionerna xD 20 dec, 2016 16:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen