Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Borttagen: Kan någon hjälpa mig med julkalendern? Jag har googlat men jag hittar inte :[ Samma här. Hittar inte någonstans... Jag är inte medlem här egentligen så jag vet inte om jag får skriva här men om ni vill så kan jag skicka en uggla med svaret Ja, det vore jätteschysst :] Fixat 18 dec, 2016 10:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Borttagen: Kan någon hjälpa mig med julkalendern? Jag har googlat men jag hittar inte :[ Samma här. Hittar inte någonstans... Jag är inte medlem här egentligen så jag vet inte om jag får skriva här men om ni vill så kan jag skicka en uggla med svaret Kan du hjälpa mig med hittar inte svaret Dx 18 dec, 2016 10:37 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
18 dec, 2016 14:12 |
|
Emmi
Prefekt |
18 dec, 2016 18:44 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
18 dec, 2016 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Borttagen: Kan någon hjälpa mig med julkalendern? Jag har googlat men jag hittar inte :[ Samma här. Hittar inte någonstans... Jag är inte medlem här egentligen så jag vet inte om jag får skriva här men om ni vill så kan jag skicka en uggla med svaret Kan du hjälpa mig med hittar inte svaret Dx Skickade precis en uggla 18 dec, 2016 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Borttagen: Kan någon hjälpa mig med julkalendern? Jag har googlat men jag hittar inte :[ Samma här. Hittar inte någonstans... Jag är inte medlem här egentligen så jag vet inte om jag får skriva här men om ni vill så kan jag skicka en uggla med svaret Kan du hjälpa mig med hittar inte svaret Dx Skickade precis en uggla Tack! 19 dec, 2016 06:31 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: SKAM FINNS ATT SE SE I FINLAND MED SVENSK TEXT!!!! Var??? O.o Areenan = )
19 dec, 2016 06:45 |
|
yellowflower
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Folk tycker att det är så coolt att jag har absolut gehör. Vad är det coola med det? Det är ju jättecoolt tycker jag! Det är ganska ovanligt och det är ju verkligen en talang. Det är coolt att du kan urskilja toner även fast du inte har någon annan ton att lokalisera dig ifrån 19 dec, 2016 07:21 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av yellowflower: Skrivet av GinnyHermionePotter: Folk tycker att det är så coolt att jag har absolut gehör. Vad är det coola med det? Det är ju jättecoolt tycker jag! Det är ganska ovanligt och det är ju verkligen en talang. Det är coolt att du kan urskilja toner även fast du inte har någon annan ton att lokalisera dig ifrån Precis! Läste på internet att det bara är en på 10 000 som har det. Det är faktiskt väldigt coolt att du har det. Och så är det praktiskt! ![]()
19 dec, 2016 07:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen