Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
Skrivet av DisneyGirl4ever: ![]() ![]() Jag älskar verkligen att rita! Teckningarna ovan är två exempel på vad jag brukar hitta på när jag har tråkigt!^^ (Det är samma teckning, men Pluto sitter längre ner). Åh vad söta! ![]()
18 jun, 2012 08:48 |
|
DisneyGirl4ever
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av DisneyGirl4ever: ![]() ![]() Jag älskar verkligen att rita! Teckningarna ovan är två exempel på vad jag brukar hitta på när jag har tråkigt!^^ (Det är samma teckning, men Pluto sitter längre ner). Åh vad söta! Tack så mycket! 18 jun, 2012 10:29 |
|
si_tonks
Elev |
18 jun, 2012 10:35 |
|
Caius
Elev |
En fråga till er som har ritplattor (kom på att jag kunde fråga här när jag såg någon som nämnde ritplattor på förgående sida). Det är så att jag har en (bamboo one) och har haft den sedan en vecka innan Halloween 2009. Och den har alltid haft en vana att avinstallera sig själv, speciellt när datorn ska göra en massa uppdateringar. Det har hänt igen nu pga att min dator hade 18 uppdateringar att göra förra onsdagen (fast igår kväll var jag 100% säker på att min ritplatta hade sagt "tack och hej" föralltid eftersom den inte ens reagerade då, men nu reagerar den i alla fall). Så ja... Min fråga är om det finns någon annan som har samma problem med sin ritplatta?
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 18 jun, 2012 11:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Caius: du har inte haft den så länge det betyder att dom som gjort den kan ha satt in ett virus i den efter som dom tycker att det är dags fär dej att köpa en ny det finns dom som kan fixa det ._. jag är ganska smart... dom gör det med allt telefoner datorer tvar och såntEn fråga till er som har ritplattor (kom på att jag kunde fråga här när jag såg någon som nämnde ritplattor på förgående sida). Det är så att jag har en (bamboo one) och har haft den sedan en vecka innan Halloween 2009. Och den har alltid haft en vana att avinstallera sig själv, speciellt när datorn ska göra en massa uppdateringar. Det har hänt igen nu pga att min dator hade 18 uppdateringar att göra förra onsdagen (fast igår kväll var jag 100% säker på att min ritplatta hade sagt "tack och hej" föralltid eftersom den inte ens reagerade då, men nu reagerar den i alla fall). Så ja... Min fråga är om det finns någon annan som har samma problem med sin ritplatta? ![]() 18 jun, 2012 12:13 |
|
TheWitch
Elev |
Jag har aldrig skrivit här eftersom jag i princip aldrig ritar längre, men här är min slutuppgift i bild från den här terminen
![]() ![]() Känner också att jag måste skriva att på den verkliga bilden är ögonen i samma färg, men kamerablixten failade lite ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 18 jun, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheWitch: snygg men den liknar inte henne vad jag ser men den är ass cool som random för mjJag har aldrig skrivit här eftersom jag i princip aldrig ritar längre, men här är min slutuppgift i bild från den här terminen ![]() ![]() Känner också att jag måste skriva att på den verkliga bilden är ögonen i samma färg, men kamerablixten failade lite 18 jun, 2012 21:16 |
|
TheWitch
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheWitch: snygg men den liknar inte henne vad jag ser men den är ass cool som random för mj Jag har aldrig skrivit här eftersom jag i princip aldrig ritar längre, men här är min slutuppgift i bild från den här terminen ![]() ![]() Känner också att jag måste skriva att på den verkliga bilden är ögonen i samma färg, men kamerablixten failade lite Tycker du inte? Den är gjord från den här bilden: ![]() Tack för att du tycker den är snygg i alla fall ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 18 jun, 2012 21:22 |
|
Borttagen
|
^den liknar inte heller emma så mycket
18 jun, 2012 21:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheWitch: det ser inte ut som henne på bilden där hellerSkrivet av Borttagen: Skrivet av TheWitch: snygg men den liknar inte henne vad jag ser men den är ass cool som random för mj Jag har aldrig skrivit här eftersom jag i princip aldrig ritar längre, men här är min slutuppgift i bild från den här terminen ![]() ![]() Känner också att jag måste skriva att på den verkliga bilden är ögonen i samma färg, men kamerablixten failade lite Tycker du inte? Den är gjord från den här bilden: ![]() Tack för att du tycker den är snygg i alla fall 18 jun, 2012 21:39 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen