Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

1 2 3 ... 273 274 275 ... 312 313 314
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


(okej)

jag tog bussen hem

26 aug, 2013 18:00

Borttagen

Avatar


Jag gick hem och la mig på sängen och grät

26 aug, 2013 18:02

Borttagen

Avatar


när jag kom hem så la jag mig på sängen

26 aug, 2013 18:08

Borttagen

Avatar


Jag och Mas låg bredvid varandra på sängen

26 aug, 2013 18:13

Borttagen

Avatar


I handen höll jag champagneflaskan som vi hade fått av Kelly några dagar innan.Jag gick raskt till kelly och mas hus och plingade på.

26 aug, 2013 18:14

Borttagen

Avatar


jag tog av mig tröjan

26 aug, 2013 18:15

Borttagen

Avatar


Jag hörde ringklockan
Jag gick upp och öppnade
" Nämen, Hej Lilja!" Sa jag

26 aug, 2013 18:15

Detta inlägg ändrades senast 2013-08-26 kl. 18:19
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Jag rättade till min korta kjol.

Sedan plingade jag igen

26 aug, 2013 18:18

Borttagen

Avatar


Jag öppnade dörren
" Hej Lilja!" Sa jag och gav henne en kram

26 aug, 2013 18:19

Borttagen

Avatar


"Sluta,fräste jag. Jag tänkte bara lämna tillbaka den här.

Jag visade champagneflaskan

26 aug, 2013 18:20

1 2 3 ... 273 274 275 ... 312 313 314

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.