Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
(okej)
jag tog bussen hem
26 aug, 2013 18:00
|
|
Borttagen
|
Jag gick hem och la mig på sängen och grät
26 aug, 2013 18:02
|
|
Borttagen
|
när jag kom hem så la jag mig på sängen
26 aug, 2013 18:08
|
|
Borttagen
|
Jag och Mas låg bredvid varandra på sängen
26 aug, 2013 18:13
|
|
Borttagen
|
I handen höll jag champagneflaskan som vi hade fått av Kelly några dagar innan.Jag gick raskt till kelly och mas hus och plingade på.
26 aug, 2013 18:14
|
|
Borttagen
|
26 aug, 2013 18:15
|
|
Borttagen
|
Jag hörde ringklockan
Jag gick upp och öppnade
" Nämen, Hej Lilja!" Sa jag
26 aug, 2013 18:15
Detta inlägg ändrades senast 2013-08-26 kl. 18:19
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
Jag rättade till min korta kjol.
Sedan plingade jag igen
26 aug, 2013 18:18
|
|
Borttagen
|
Jag öppnade dörren
" Hej Lilja!" Sa jag och gav henne en kram
26 aug, 2013 18:19
|
|
Borttagen
|
"Sluta,fräste jag. Jag tänkte bara lämna tillbaka den här.
Jag visade champagneflaskan
26 aug, 2013 18:20
|
Du får inte svara på den här tråden.