Rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rolla?
|
Borttagen
|
Jag tar mig loss och spriger därifrån. Jag går ut på skolområdet.
2 dec, 2013 16:20
|
|
Borttagen
|
2 dec, 2013 16:21
|
|
Borttagen
|
Jag ser nån nedanför gryffindoretornet.
2 dec, 2013 16:22
|
|
Borttagen
|
2 dec, 2013 16:28
|
|
Borttagen
|
Det ser ut som personen gråter.
2 dec, 2013 16:30
|
|
Borttagen
|
Jag är en hemsk människa. Skulle aldrig ha förstört byggnaden.
2 dec, 2013 16:38
|
|
Borttagen
|
Jag går längre fram och ser att det är Royan.
"Var det du?!"
2 dec, 2013 16:41
|
|
Borttagen
|
Jag ser Sarah. "Ja! Det var jag. Jag skäms så. Men jag kunde inte kontrollera det!" sa jag och tittade sorgset på Sarah.
2 dec, 2013 16:45
|
|
Borttagen
|
Jag hissar upp honom i luften med levicorpus.
2 dec, 2013 16:50
|
|
Borttagen
|
"Vad gör du?" frågade jag.
2 dec, 2013 16:51
|
Du får inte svara på den här tråden.