Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Somnium
Elev |
Hey guys, inatt smäller det... D:
MY CREYS. Men I need a little help. Vilken tid börjar Glee inatt? Och är det någon som kan hjälpa mig att hitta livestream länk inatt? Jag MÅSTE verkligen se livestreamen inatt, because of reasons. </3 http://slytherinunicorn.tumblr.com/
4 okt, 2012 18:58 |
|
Piggy
Elev |
4 okt, 2012 22:51 |
|
Eriskay
Elev |
Kan vi inte ha typ ett kramkalas imorn???
För oavsett vad som händer, så kommer saker och ting att göra ONT. Jättejätteont. Imorgon kväll alltså. Så att folk (jag XD) får en chans att se avsnittet. PLANEN ÄR: - gruppkram Moral support, hörni. Kan vara bra! Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube. 4 okt, 2012 22:56 |
|
Savi
Elev |
Lea och Chris är sååååå mycket bättre på deras Lounge. Tycker både Naya och Darren och Matt och Jane gjorde ganska så värdelösa. Tänkte på det också när jag tittade på Comic con klipp idag. Naya verkar sjukt osäker! Eller är det bara jag som tycker så? Skrivet av MissLollo: Hallå!Hallå! En sak hände i skolan idag som jag måste berätta. Det var en tysk kör som hälsade på vår skola och skulle uppträda. Först var det mest massa kyrksånger men sen så sjöng de GLEE! MEn bara Don't stop believin' och de var itne jättebra, men man bara GLEE ♥ Oj blev ganska långt... Tyvärr betyder inte detta att det var Glee. Journey har ju gjort orginalet Don't Stop Believin' Skrivet av Somnium: Hey guys, inatt smäller det... D: MY CREYS. Men I need a little help. Vilken tid börjar Glee inatt? Och är det någon som kan hjälpa mig att hitta livestream länk inatt? Jag MÅSTE verkligen se livestreamen inatt, because of reasons. </3 Inatt är väl att ta i. Glee sänds först på East Coast - alltså 7 pm Atlantic, det skulle betyda att det är slut ca 5 am här. Oj, menade 5 på morgonen. Just i detta läge är det bättre att ladda ner avsnittet då du får bättrekvalite. Annars är det bara att googla: "Glee season 4 episode 4 online". Livestream tycker jag bara är riktigt fjanitgt och ofta dålig kvalité. darför man väntar tills när man går upp på morgonen ohc tittar då. Är ju ingen man direkt behöver parata med innan dess. Går upp lite tidigare än vanligt bara, tittar avsnittet och pratar sen med mina ameirikanske vänner innan de går och lägger sig. Att gå upp kl 5 tycker jag e lite små löjligt dock - och jag är världens gleek. EDIT: Oj vad det här inlägget såg tråkigt ut!! ♥♥3< HEEJ! Eriskay - Yes pleeeaaase!!
4 okt, 2012 22:56 |
|
EmahS
Elev |
Jag har ont i hela mitt hjärta och verkligen inga tårar kvar.
Måste se avsnittet i eftermiddag igen. I need a hug ♥
5 okt, 2012 08:15 |
|
hyperion
Elev |
5 okt, 2012 15:33 |
|
ailiiin
Elev |
Heh, sluta med att jag var uppe 3am och såg de.. omg, de var sååå värt det, men oh gosh..
Spoiler: Tryck här för att visa! åååh, såg någon btw vad Darren skrev till oss fans på hans facebooksida? Dog lite ♥ 5 okt, 2012 15:56 |
|
ikka
Elev |
5 okt, 2012 16:31 |
|
APELSiiN
Elev |
Vi har haft IUP dag i skolan idag, så jag har kollat på 4x04 heeela dagen, och ska fortsätta att kolla hela kvällen!!
Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
5 okt, 2012 16:34 |
|
baramin
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 okt, 2012 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen