Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLove<3
Elev |
9 dec, 2012 15:24 |
|
Dream
Elev |
Julmust! Jag brukar dricka glögg vid julen för att få igång julstämningen, men julmust är mycket godare. ♥
9 dec, 2012 15:26 |
|
Borttagen
|
Julmust! Uh, jag hatar glögg D:
Och julmust är liksom... juligt 9 dec, 2012 15:35 |
|
Borttagen
|
Glögg är oftast mycket godare (beroende på sort) och luktar godare, känns mycket mer juligt!
9 dec, 2012 15:37 |
|
MissBellatrix
Elev |
Julmust! ♥
Hey there. You come here often? 9 dec, 2012 15:41 |
|
Borttagen
|
Julmust såklart!
9 dec, 2012 15:42 |
|
Borttagen
|
Glögg (som jag egentligen inte gillar direkt, men hatar verkligen julmust)
9 dec, 2012 15:42 |
|
Little J
Elev |
9 dec, 2012 16:29 |
|
Miss Black
Elev |
Jag tykr det är ett svårt val... Julmust är gott, men glögg är också gott.... JAG VET INTE!!!! >_< Julmust?
Min bokblogg
9 dec, 2012 18:04 |
|
melle-hjrta
Elev |
julmust
9 dec, 2012 20:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen