roligfakta.se
Forum > Datorer > roligfakta.se
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
YoshiFriend <3
Elev |
Det är fysiskt omöjligt för dig att slicka din egen armbåge.
Nu måste jag testa... xD http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 29 mar, 2013 13:39 |
|
Filuren
Elev |
Det är fysiskt omöjligt för grisar att kolla upp mot himlen.
Stackare. D: 29 mar, 2013 13:44 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Om du pruttar konstant i 6 år och 9 månader, produceras tillräckligt mycket gas för att skapa energin av en atom bomb.
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 29 mar, 2013 13:44 |
|
_Bella_<3
Elev |
29 mar, 2013 13:44 |
|
Borttagen
|
Visste ni att jättebläckfiskens öga är lika stort som en människas huvud?
Endast två personer vet receptet till Coca Cola. Fjärilar smakar med fötterna. På Reklam För Klockor Är den Ställd På Tio över Tio, för då ser klockan glad ut och då vill folk köpa klockan. Om du skriker i 8 år, 7 månader och 6 dagar har du producerat. tillräckligt med ljudenergi för att värma en kopp kaffe Om man nyser för hårt, kan man skada ett revben. 29 mar, 2013 13:50 |
|
Filuren
Elev |
Att bita på naglarna är som att slicka rent toalettstolen.
Euw. 29 mar, 2013 14:24 |
|
Borttagen
|
Usch!! Varför det? 29 mar, 2013 14:25 |
|
Filuren
Elev |
Skrivet av Borttagen: Usch!! Varför det? Förmodligen för att det sitter så mycket bakterier på naglarna. 29 mar, 2013 14:26 |
|
Borttagen
|
29 mar, 2013 14:27 |
|
Filuren
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Filuren: Skrivet av Borttagen: Usch!! Varför det? Förmodligen för att det sitter så mycket bakterier på naglarna. Usch! Minst sagt. Jag tänker sluta bita på naglarna, som jag tänkt att jag ska göra under en lång tid nu. Usch. 29 mar, 2013 14:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen