Missy The Timelady
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Idrotten gick inte bra idag...
Vi spelade fotboll i ca 20 min.
Fyra tjejer var med på idrotten.
Två var med på fotbollen.
En lämnade.
En (aka jag) vart tvungen att spela för att få jämna lag.
Läraren + 'hjäp lärare' var med på mitt lag för att få till lika många.
'Hjälp läraren' och en till sprang in i mig.
Jag gjorde illa armen och typ över brösten (vad det nu heter, ni vet mellan halsen och brösten eller så)
Fortsatte att spela.
Ingen passade mig.
Även om jag var fri.

14 dec, 2016 19:03
|
GinnyHermionePotter
Elev
|
Skrivet av Missy The Timelady: Spoiler: Tryck här för att visa!Idrotten gick inte bra idag...
Vi spelade fotboll i ca 20 min.
Fyra tjejer var med på idrotten.
Två var med på fotbollen.
En lämnade.
En (aka jag) vart tvungen att spela för att få jämna lag.
Läraren + 'hjäp lärare' var med på mitt lag för att få till lika många.
'Hjälp läraren' och en till sprang in i mig.
Jag gjorde illa armen och typ över brösten (vad det nu heter, ni vet mellan halsen och brösten eller så)
Fortsatte att spela.
Ingen passade mig.
Även om jag var fri.
Lyx dig som kan vara med och spela fotboll, du ska vara glad för att du ser mer än 5%
14 dec, 2016 20:40
|
Missy The Timelady
Elev
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Missy The Timelady: Spoiler: Tryck här för att visa!Idrotten gick inte bra idag...
Vi spelade fotboll i ca 20 min.
Fyra tjejer var med på idrotten.
Två var med på fotbollen.
En lämnade.
En (aka jag) vart tvungen att spela för att få jämna lag.
Läraren + 'hjäp lärare' var med på mitt lag för att få till lika många.
'Hjälp läraren' och en till sprang in i mig.
Jag gjorde illa armen och typ över brösten (vad det nu heter, ni vet mellan halsen och brösten eller så)
Fortsatte att spela.
Ingen passade mig.
Även om jag var fri.
Lyx dig som kan vara med och spela fotboll, du ska vara glad för att du ser mer än 5%
Jo, men jag hatar fotboll xD

14 dec, 2016 20:42
|
Emmi
Prefekt
|
Skrivet av Missy The Timelady: Spoiler: Tryck här för att visa!Idrotten gick inte bra idag...
Vi spelade fotboll i ca 20 min.
Fyra tjejer var med på idrotten.
Två var med på fotbollen.
En lämnade.
En (aka jag) vart tvungen att spela för att få jämna lag.
Läraren + 'hjäp lärare' var med på mitt lag för att få till lika många.
'Hjälp läraren' och en till sprang in i mig.
Jag gjorde illa armen och typ över brösten (vad det nu heter, ni vet mellan halsen och brösten eller så)
Fortsatte att spela.
Ingen passade mig.
Även om jag var fri.
Nieeee Dx
Jag skulle vilja boo där du bor! Vi skulle ha varit på samma lag och vi skulle ha gjort 1000000 mål tillsammans du och jag! Vinskulle ha ägt ut de andra med våra bästa passningar!! (Tips, "Jag finns! (Random namn) "Jessica här finns" brukar funka  )
14 dec, 2016 20:43
|
Missy The Timelady
Elev
|
Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Spoiler: Tryck här för att visa!Idrotten gick inte bra idag...
Vi spelade fotboll i ca 20 min.
Fyra tjejer var med på idrotten.
Två var med på fotbollen.
En lämnade.
En (aka jag) vart tvungen att spela för att få jämna lag.
Läraren + 'hjäp lärare' var med på mitt lag för att få till lika många.
'Hjälp läraren' och en till sprang in i mig.
Jag gjorde illa armen och typ över brösten (vad det nu heter, ni vet mellan halsen och brösten eller så)
Fortsatte att spela.
Ingen passade mig.
Även om jag var fri.
Nieeee Dx
Jag skulle vilja boo där du bor! Vi skulle ha varit på samma lag och vi skulle ha gjort 1000000 mål tillsammans du och jag! Vinskulle ha ägt ut de andra med våra bästa passningar!! (Tips, "Jag finns! (Random namn) "Jessica här finns" brukar funka  )
Jag kan inte ens passa utan att bollen hamnar fel xD

14 dec, 2016 20:54
|
Emmi
Prefekt
|
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Spoiler: Tryck här för att visa!Idrotten gick inte bra idag...
Vi spelade fotboll i ca 20 min.
Fyra tjejer var med på idrotten.
Två var med på fotbollen.
En lämnade.
En (aka jag) vart tvungen att spela för att få jämna lag.
Läraren + 'hjäp lärare' var med på mitt lag för att få till lika många.
'Hjälp läraren' och en till sprang in i mig.
Jag gjorde illa armen och typ över brösten (vad det nu heter, ni vet mellan halsen och brösten eller så)
Fortsatte att spela.
Ingen passade mig.
Även om jag var fri.
Nieeee Dx
Jag skulle vilja boo där du bor! Vi skulle ha varit på samma lag och vi skulle ha gjort 1000000 mål tillsammans du och jag! Vinskulle ha ägt ut de andra med våra bästa passningar!! (Tips, "Jag finns! (Random namn) "Jessica här finns" brukar funka  )
Jag kan inte ens passa utan att bollen hamnar fel xD
Jag springer dit du passar  Jag lovar att vi skulle vinna bara vi fick träna tillsammans rst!
14 dec, 2016 20:58
|
Missy The Timelady
Elev
|
Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Spoiler: Tryck här för att visa!Idrotten gick inte bra idag...
Vi spelade fotboll i ca 20 min.
Fyra tjejer var med på idrotten.
Två var med på fotbollen.
En lämnade.
En (aka jag) vart tvungen att spela för att få jämna lag.
Läraren + 'hjäp lärare' var med på mitt lag för att få till lika många.
'Hjälp läraren' och en till sprang in i mig.
Jag gjorde illa armen och typ över brösten (vad det nu heter, ni vet mellan halsen och brösten eller så)
Fortsatte att spela.
Ingen passade mig.
Även om jag var fri.
Nieeee Dx
Jag skulle vilja boo där du bor! Vi skulle ha varit på samma lag och vi skulle ha gjort 1000000 mål tillsammans du och jag! Vinskulle ha ägt ut de andra med våra bästa passningar!! (Tips, "Jag finns! (Random namn) "Jessica här finns" brukar funka  )
Jag kan inte ens passa utan att bollen hamnar fel xD
Jag springer dit du passar  Jag lovar att vi skulle vinna bara vi fick träna tillsammans rst!
Jo, det är sant x)

14 dec, 2016 21:05
|
Kallamina
Elev
|
Nooooo
AngelUtopia har tagit bort sig...
Vad ledsen jag blir...
14 dec, 2016 22:28
|
bottleofelixfelicis
Elev
|
Skrivet av Kallamina: Nooooo
AngelUtopia har tagit bort sig...
Vad ledsen jag blir...
Noouu  kommer ännu ihåg henne
14 dec, 2016 22:46
|
JossiMarauder
Elev
|
Today was absolute worst day ever
And don't try to convince me that
There is something good in every day
Because, when you take a closer look
This world is a pretty evil place
Even if
Some goodness shine trough once in a while
Satisfaction and happiness don't last
And it's not true that it's all in the mind and heart
Because
True happiness can be obtained
Only if one's surroundings are good
It's not true that good exists
I'm sure you can agree that
The reality
Creates
My attitude
It's beyond all my control
And you'll never in a million years hear me say that
Today was a good day
Now read from the bottom to the top.
So bury me as it pleases you, lover.
At sea, or deep within the catacomb
16 dec, 2016 11:37
|
Du får inte svara på den här tråden.