Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HermioneHäst
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Mysismy: Jo, det mesta som togs upp på klassrådet var bara onödiga och tramsiga saker. ordföraren bara skrek "TYST!" och smällde med en linjal i bordet hela tiden. klassen var inte mycket bättre, de skrek och höll på hela tiden. Det blev bara värre och värre. Jag har själv haft många Luciaövningar och körgrejor hela veckan så jag har varit dödstrött idag. på musiken retade de andra i klassen mig för att jag är en bra sopransångerska. Mitt tålamod tog verkligen slut på klassrådet, så jag började att gråta. Sedan sa ordföranden "Ja, vi får inte ihop ett bra klassråd. Jag sticker nu!" Skrivet av Holytail: Skrivet av GinnyHermionePotter: Ordföraren sprang iväg och sekreteraren började gråta! "Bästa" sättet att avsluta ett klassråd. Ajdå, vad hände? Oh, vad hände? Det var jag som var sekreterare. Stackars dig!!! Gud vilken jobbig klass du har D: Hoppas att du mår bättre snart ♥
10 dec, 2016 10:05 |
|
Mysismy
Elev |
Skrivet av HermioneHäst: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Mysismy: Jo, det mesta som togs upp på klassrådet var bara onödiga och tramsiga saker. ordföraren bara skrek "TYST!" och smällde med en linjal i bordet hela tiden. klassen var inte mycket bättre, de skrek och höll på hela tiden. Det blev bara värre och värre. Jag har själv haft många Luciaövningar och körgrejor hela veckan så jag har varit dödstrött idag. på musiken retade de andra i klassen mig för att jag är en bra sopransångerska. Mitt tålamod tog verkligen slut på klassrådet, så jag började att gråta. Sedan sa ordföranden "Ja, vi får inte ihop ett bra klassråd. Jag sticker nu!" Skrivet av Holytail: Skrivet av GinnyHermionePotter: Ordföraren sprang iväg och sekreteraren började gråta! "Bästa" sättet att avsluta ett klassråd. Ajdå, vad hände? Oh, vad hände? Det var jag som var sekreterare. Stackars dig!!! Gud vilken jobbig klass du har D: Hoppas att du mår bättre snart ♥ Ja, stackars dig :c ♥ The fangirl life is The best life!
10 dec, 2016 10:48 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Om typ 11 timmar ska jag vara Lucia i kyrkan! Jag kommer att ha sju levande ljus i kronan och ett i handen. Jag kan ju råka tända eld på vad som helst om jag inte är försiktig. Men jag är glad för att jag har fått ett extra svårt solo!!!
12 dec, 2016 11:46 |
|
Emmi
Prefekt |
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Hela mitt gamla lag, 21 spelare kommer vara i samma hall som mig inbom 1 timmaa.. Jag kommer bli ihjäl bitch blickad.. Samma sak varje måndag&fredag fram till april 2017 Dx Och jag ska ha match mot deem alltså jaag är smått skraj för huur de ska döda mig.. xD
12 dec, 2016 15:32 |
|
HermioneHäst
Elev |
Skrivet av Emmi: Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Hela mitt gamla lag, 21 spelare kommer vara i samma hall som mig inbom 1 timmaa.. Jag kommer bli ihjäl bitch blickad.. Samma sak varje måndag&fredag fram till april 2017 Dx Och jag ska ha match mot deem alltså jaag är smått skraj för huur de ska döda mig.. xD Neee Det kommer gå bra! Varför bytte du lag? Flyttade du? Försök vara positiv och säg hej och le och säg att du saknar dem och så. Då kanske de muntras upp.
12 dec, 2016 15:52 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Om typ 11 timmar ska jag vara Lucia i kyrkan! Jag kommer att ha sju levande ljus i kronan och ett i handen. Jag kan ju råka tända eld på vad som helst om jag inte är försiktig. Men jag är glad för att jag har fått ett extra svårt solo!!! Lycka till! Hoppas du inte bränner dig
12 dec, 2016 16:12 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av HermioneHäst: Skrivet av Emmi: Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Hela mitt gamla lag, 21 spelare kommer vara i samma hall som mig inbom 1 timmaa.. Jag kommer bli ihjäl bitch blickad.. Samma sak varje måndag&fredag fram till april 2017 Dx Och jag ska ha match mot deem alltså jaag är smått skraj för huur de ska döda mig.. xD Neee Det kommer gå bra! Varför bytte du lag? Flyttade du? Försök vara positiv och säg hej och le och säg att du saknar dem och så. Då kanske de muntras upp. Nej jag flyttade inte utan bytte för jag ville satsa hårdare.. Jag sa inget för vi var (som tur) så långt ifrån varandra det gick. Men jag pratade med min gamla tränare idag iallafall
13 dec, 2016 20:03 |
|
Hedwig96
Elev |
14 dec, 2016 11:58 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Jag saknar min moster och kusin så mycket! De bor i dallas och jag hälsade på dem för snart två månader sedan. men jag vetinte hur kång tid det dröjer tills jag tröffar dem igen. kanske nu till sommaren, kanske om tio år eller aldrig någon mer gång! Hag har gråtit hela dagen för att jag saknar dem så mycket.
14 dec, 2016 13:18 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Emmi: Detta kan komma lute random men vill någon vara med på en utmaning? xD (Citera här isåfall så ka jag skicka det på uggla eller så kan jag lägga det i tråden här xD) Det är eng utmaning som min klass och jag kom på vi skulle fråga svenskar xD Är gärna med om det inte är försent!
14 dec, 2016 14:59 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen