Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Detta kan komma lute random men vill någon vara med på en utmaning? xD (Citera här isåfall så ka jag skicka det på uggla eller så kan jag lägga det i tråden här xD) Det är eng utmaning som min klass och jag kom på vi skulle fråga svenskar xD Jaag!! Spoiler: Tryck här för att visa! Hahah jooo viisst xD Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Detta kan komma lute random men vill någon vara med på en utmaning? xD (Citera här isåfall så ka jag skicka det på uggla eller så kan jag lägga det i tråden här xD) Det är eng utmaning som min klass och jag kom på vi skulle fråga svenskar xD Kanske kan pröva... även om jag kanske inte är bäst på Engelska... Det är svenska.. Bara en annan sorts xD Skrivet av HermioneHäst: Skrivet av Emmi: Detta kan komma lute random men vill någon vara med på en utmaning? xD (Citera här isåfall så ka jag skicka det på uggla eller så kan jag lägga det i tråden här xD) Det är eng utmaning som min klass och jag kom på vi skulle fråga svenskar xD Det beror på vad det är för utmaning... Översättning äär deet
8 dec, 2016 17:30 |
|
HermioneHäst
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Detta kan komma lute random men vill någon vara med på en utmaning? xD (Citera här isåfall så ka jag skicka det på uggla eller så kan jag lägga det i tråden här xD) Det är eng utmaning som min klass och jag kom på vi skulle fråga svenskar xD Jaag!! Spoiler: Tryck här för att visa! Hahah jooo viisst xD Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Detta kan komma lute random men vill någon vara med på en utmaning? xD (Citera här isåfall så ka jag skicka det på uggla eller så kan jag lägga det i tråden här xD) Det är eng utmaning som min klass och jag kom på vi skulle fråga svenskar xD Kanske kan pröva... även om jag kanske inte är bäst på Engelska... Det är svenska.. Bara en annan sorts xD Skrivet av HermioneHäst: Skrivet av Emmi: Detta kan komma lute random men vill någon vara med på en utmaning? xD (Citera här isåfall så ka jag skicka det på uggla eller så kan jag lägga det i tråden här xD) Det är eng utmaning som min klass och jag kom på vi skulle fråga svenskar xD Det beror på vad det är för utmaning... Översättning äär deet Okej. Jag provar!
8 dec, 2016 17:32 |
|
Missy The Timelady
Elev |
8 dec, 2016 17:37
Detta inlägg ändrades senast 2016-12- 8 kl. 18:13
|
|
Emmi
Prefekt |
8 dec, 2016 17:44 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Oh sorry xD Jag är så vann med att skriva Emma... Okej nu glömmer vi det hejdå ((Ja jag menar dig såklart)) ![]()
8 dec, 2016 18:13 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Missy The Timelady: Oh sorry xD Jag är så vann med att skriva Emma... Okej nu glömmer vi det hejdå ((Ja jag menar dig såklart)) Hahah det är okej jag blir kallade emma och allt möjligt i skolan då vi är massa på e i klassen så jag reagerar automatiskt xD..
8 dec, 2016 18:17 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
9 dec, 2016 12:25 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Ordföraren sprang iväg och sekreteraren började gråta! "Bästa" sättet att avsluta ett klassråd. Ajdå, vad hände?
9 dec, 2016 16:10 |
|
Mysismy
Elev |
Skrivet av Holytail: Skrivet av GinnyHermionePotter: Ordföraren sprang iväg och sekreteraren började gråta! "Bästa" sättet att avsluta ett klassråd. Ajdå, vad hände? Oh, vad hände? The fangirl life is The best life!
9 dec, 2016 16:16 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Mysismy: Jo, det mesta som togs upp på klassrådet var bara onödiga och tramsiga saker. ordföraren bara skrek "TYST!" och smällde med en linjal i bordet hela tiden. klassen var inte mycket bättre, de skrek och höll på hela tiden. Det blev bara värre och värre. Jag har själv haft många Luciaövningar och körgrejor hela veckan så jag har varit dödstrött idag. på musiken retade de andra i klassen mig för att jag är en bra sopransångerska. Mitt tålamod tog verkligen slut på klassrådet, så jag började att gråta. Sedan sa ordföranden "Ja, vi får inte ihop ett bra klassråd. Jag sticker nu!" Skrivet av Holytail: Skrivet av GinnyHermionePotter: Ordföraren sprang iväg och sekreteraren började gråta! "Bästa" sättet att avsluta ett klassråd. Ajdå, vad hände? Oh, vad hände? Det var jag som var sekreterare. 9 dec, 2016 22:05 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen