Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Finns det ingen svensk youtuber som inte är vegan längre? Jag vill inte se massa mjölkfritt, köttfritt, äggfritt.. Hampus Hedström? Clara Henry? Keyyo? Ugh.. Tål inte Hampus men äntligen någon! Clara har varit pescotarian (Tror det hete så) men vet inte längre.. JUSTEE KEYYOOO!!! Skrivet av Mysismy: Skrivet av Emmi: Finns det ingen svensk youtuber som inte är vegan längre? Jag vill inte se massa mjölkfritt, köttfritt, äggfritt.. Venne, jag har inget emot veganer men det börjar bli liiiiiiiiiiiiiiite tråkigt............. Håller meed:/
5 dec, 2016 19:42 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Finns det ingen svensk youtuber som inte är vegan längre? Jag vill inte se massa mjölkfritt, köttfritt, äggfritt.. Hampus Hedström? Clara Henry? Keyyo? Ugh.. Tål inte Hampus men äntligen någon! Clara har varit pescotarian (Tror det hete så) men vet inte längre.. JUSTEE KEYYOOO!!! Skrivet av Mysismy: Skrivet av Emmi: Finns det ingen svensk youtuber som inte är vegan längre? Jag vill inte se massa mjölkfritt, köttfritt, äggfritt.. Venne, jag har inget emot veganer men det börjar bli liiiiiiiiiiiiiiite tråkigt............. Håller meed:/ WHAAAAAA???!?!!?!??!?!?! HUR KAN MAN INTE ÄLSKA HAMPUS HEDSTRÖM!!!?!?!!?!?!?!?!?
5 dec, 2016 19:47 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Finns det ingen svensk youtuber som inte är vegan längre? Jag vill inte se massa mjölkfritt, köttfritt, äggfritt.. Hampus Hedström? Clara Henry? Keyyo? Ugh.. Tål inte Hampus men äntligen någon! Clara har varit pescotarian (Tror det hete så) men vet inte längre.. JUSTEE KEYYOOO!!! Skrivet av Mysismy: Skrivet av Emmi: Finns det ingen svensk youtuber som inte är vegan längre? Jag vill inte se massa mjölkfritt, köttfritt, äggfritt.. Venne, jag har inget emot veganer men det börjar bli liiiiiiiiiiiiiiite tråkigt............. Håller meed:/ WHAAAAAA???!?!!?!??!?!?! HUR KAN MAN INTE ÄLSKA HAMPUS HEDSTRÖM!!!?!?!!?!?!?!?!? Hhahahha jag är lite speciell antar jag xD
5 dec, 2016 19:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: ÅÅÅÅHHHH!!!!.... Hur svårt ska det egentligen vara att skriva n PowerPoint om en grekisk gud!!! Tydligen jättesvårt! Menar du om vilken fakta man vill ha? 6 dec, 2016 04:01 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: ÅÅÅÅHHHH!!!!.... Hur svårt ska det egentligen vara att skriva n PowerPoint om en grekisk gud!!! Tydligen jättesvårt! Har du grekisk mytologi som en del i historian. Lyllo Skriv om Apollon, då kan du ta med myten on Hermes, Apollon och lyran. 6 dec, 2016 07:01 |
|
Mysismy
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Finns det ingen svensk youtuber som inte är vegan längre? Jag vill inte se massa mjölkfritt, köttfritt, äggfritt.. Hampus Hedström? Clara Henry? Keyyo? Ugh.. Tål inte Hampus men äntligen någon! Clara har varit pescotarian (Tror det hete så) men vet inte längre.. JUSTEE KEYYOOO!!! Skrivet av Mysismy: Skrivet av Emmi: Finns det ingen svensk youtuber som inte är vegan längre? Jag vill inte se massa mjölkfritt, köttfritt, äggfritt.. Venne, jag har inget emot veganer men det börjar bli liiiiiiiiiiiiiiite tråkigt............. Håller meed:/ WHAAAAAA???!?!!?!??!?!?! HUR KAN MAN INTE ÄLSKA HAMPUS HEDSTRÖM!!!?!?!!?!?!?!?!? Hhahahha jag är lite speciell antar jag xD Ja, hur kan man inte gilla honom????????^^ The fangirl life is The best life!
6 dec, 2016 10:02 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: ÅÅÅÅHHHH!!!!.... Hur svårt ska det egentligen vara att skriva n PowerPoint om en grekisk gud!!! Tydligen jättesvårt! Menar du om vilken fakta man vill ha? Skrivet av LunaLovegood123: Nej vi ska skriva en kort powerpoint på svenskan. Ja! jag skriver om Apollon såklart! Men det sa vara kortfattat och klassen vet typ inget om grekisk mytologi så jag kan tyvärr inte ta med den historian, Jag har svårt att kortfatta mig så jag vet inte vilken fakta som är viktigast.Skrivet av GinnyHermionePotter: ÅÅÅÅHHHH!!!!.... Hur svårt ska det egentligen vara att skriva n PowerPoint om en grekisk gud!!! Tydligen jättesvårt! Har du grekisk mytologi som en del i historian. Lyllo Skriv om Apollon, då kan du ta med myten on Hermes, Apollon och lyran. 6 dec, 2016 10:04 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
6 dec, 2016 11:54 |
|
Emmi
Prefekt |
Idag fyller Finland 99 : ) Vi börjar ju komma ikapp Sverige.. Eller hur var det nu igen xD.. Varför kunde vi inte bara fortsatt höra till Sverige så skulle vi firat 800 år tillsammans med Sverige snart juu!
6 dec, 2016 16:14 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Emmi: Firar man inte det genom att sätta två ljus i fönstret? Det säger min mamma att man göt och vi ska nog göra det när hon kommer hem. Min mamma har de senaste åren berättat och fixat finska traditionsgrejor. Som de äckliga julstjärnorna eller de jobbigt mättande chokladäggen till påsk. Vad kan ha hänt med mamma? ingen i familjen eller släkten är ens från finland!Idag fyller Finland 99 : ) Vi börjar ju komma ikapp Sverige.. Eller hur var det nu igen xD.. Varför kunde vi inte bara fortsatt höra till Sverige så skulle vi firat 800 år tillsammans med Sverige snart juu! 6 dec, 2016 16:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen