Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Glad lilla jul! Och jag gjorde misstaget och insåg inte att det inte var en svensk tradition och nu orkar jag inte förklara vad det är, länk till beskrivning vad det handlar om finns HÄR, länken det är lite felaktigt men ungefär. Hahha glad lilla jul! Jag var också så nära att skriva glad lilla jul men så kom jag på att ingen kommer veta vad det är
26 nov, 2016 13:37 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Glad lilla jul! Och jag gjorde misstaget och insåg inte att det inte var en svensk tradition och nu orkar jag inte förklara vad det är, länk till beskrivning vad det handlar om finns HÄR, länken det är lite felaktigt men ungefär. Hahha glad lilla jul! Jag var också så nära att skriva glad lilla jul men så kom jag på att ingen kommer veta vad det är Hhaahha att bo i Finland och vara här har ju sina för och nackdelar.. xD
26 nov, 2016 13:39 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Emmi: Jag har faktiskt ätit finska julstjärnor tidigare idag!Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Glad lilla jul! Och jag gjorde misstaget och insåg inte att det inte var en svensk tradition och nu orkar jag inte förklara vad det är, länk till beskrivning vad det handlar om finns HÄR, länken det är lite felaktigt men ungefär. Hahha glad lilla jul! Jag var också så nära att skriva glad lilla jul men så kom jag på att ingen kommer veta vad det är Hhaahha att bo i Finland och vara här har ju sina för och nackdelar.. xD 26 nov, 2016 18:11 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Emmi: Jag har faktiskt ätit finska julstjärnor tidigare idag! Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Glad lilla jul! Och jag gjorde misstaget och insåg inte att det inte var en svensk tradition och nu orkar jag inte förklara vad det är, länk till beskrivning vad det handlar om finns HÄR, länken det är lite felaktigt men ungefär. Hahha glad lilla jul! Jag var också så nära att skriva glad lilla jul men så kom jag på att ingen kommer veta vad det är Hhaahha att bo i Finland och vara här har ju sina för och nackdelar.. xD Naajs
26 nov, 2016 20:26 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Emmi: Jag har faktiskt ätit finska julstjärnor tidigare idag! Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Glad lilla jul! Och jag gjorde misstaget och insåg inte att det inte var en svensk tradition och nu orkar jag inte förklara vad det är, länk till beskrivning vad det handlar om finns HÄR, länken det är lite felaktigt men ungefär. Hahha glad lilla jul! Jag var också så nära att skriva glad lilla jul men så kom jag på att ingen kommer veta vad det är Hhaahha att bo i Finland och vara här har ju sina för och nackdelar.. xD Naajs Men den finska julmaten!! Alltså bläääh det är såå äckligt det är det värsta med julen. Tänk er morotslåda, kålrotslåda, potatislåda, leverlåda och det absolut värsta ROSOLLI!! Jag menar titta hur förfärligt det ser ut: ![]() Och i sverige äter man typ prinskorvar och köttbullar
26 nov, 2016 21:14 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Emmi: Jag har faktiskt ätit finska julstjärnor tidigare idag! Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Glad lilla jul! Och jag gjorde misstaget och insåg inte att det inte var en svensk tradition och nu orkar jag inte förklara vad det är, länk till beskrivning vad det handlar om finns HÄR, länken det är lite felaktigt men ungefär. Hahha glad lilla jul! Jag var också så nära att skriva glad lilla jul men så kom jag på att ingen kommer veta vad det är Hhaahha att bo i Finland och vara här har ju sina för och nackdelar.. xD Naajs Men den finska julmaten!! Alltså bläääh det är såå äckligt det är det värsta med julen. Tänk er morotslåda, kålrotslåda, potatislåda, leverlåda och det absolut värsta ROSOLLI!! Jag menar titta hur förfärligt det ser ut: ![]() Och i sverige äter man typ prinskorvar och köttbullar Jag ÄLSKAR kålrotslåda DET ÄR DEETTT BÄÄSAT MED JULEN!!!!! Men alla dessa morot och potatis.. Fy! Finskjulmat är egentligen typ välddit billig som vi vore fattiga..
26 nov, 2016 21:18 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Emmi: Fast julstjärnorna var jätteäckliga!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Emmi: Jag har faktiskt ätit finska julstjärnor tidigare idag! Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Glad lilla jul! Och jag gjorde misstaget och insåg inte att det inte var en svensk tradition och nu orkar jag inte förklara vad det är, länk till beskrivning vad det handlar om finns HÄR, länken det är lite felaktigt men ungefär. Hahha glad lilla jul! Jag var också så nära att skriva glad lilla jul men så kom jag på att ingen kommer veta vad det är Hhaahha att bo i Finland och vara här har ju sina för och nackdelar.. xD Naajs 26 nov, 2016 22:22 |
|
Emmi
Prefekt |
26 nov, 2016 22:25 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
26 nov, 2016 23:11 |
|
Kallamina
Elev |
27 nov, 2016 00:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen