@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elley
Elev |
9 nov, 2011 17:10 |
|
Borttagen
|
Enda anledningen till att jag far till skolan imorn är för att jag har extra lång och viktig kör övning på kvälnee.. Och jag saknar mina kompisar.
9 nov, 2011 18:15 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Elley: Jag orkar seriöst inte, varför finns grupparbeten? >.< Vet inte, för att sakta ner dem lite snabbare och börja hata sina klasskompisar? I have no idea. Jaja, JAG HAR BAKAT KÄRLEKSMUMS TILL MIN KLASS IDAG! DEM SKA FÅ DET IMORGON! ♥
Tumblr.
9 nov, 2011 18:18 |
|
Borttagen
|
Håller på att skriva en deckare med en kille i skolan, riktigt kul faktiskt
9 nov, 2011 18:21 |
|
Enchanted
Elev |
9 nov, 2011 18:25 |
|
Borttagen
|
jag har alltid läsa reparo som repero. Jag upptäkte det idag.. -.-
9 nov, 2011 19:09 |
|
Borttagen
|
JAG KLARADE TEORIPROVET FÖR MOPED
9 nov, 2011 19:11 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: brrrravo! JAG KLARADE TEORIPROVET FÖR MOPED Jag har skrivit 67 rader på uppsatsen som ska vara minst hundra rader. Jag känner att jag är på god väg i alla fall, brukar ha väldigt svårt att komma igång med uppsatser! ;D ![]()
9 nov, 2011 19:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JAG KLARADE TEORIPROVET FÖR MOPED Thats awesome!! Snyggt jobbat! Ska du ha någon cool färgad moped? Typ gul? 9 nov, 2011 19:13 |
|
scarhead
Lärare |
fick btw reda på att killen jag är kär i har snackat skit om mig
och alla tjejer i min klass att min bästis är jobbig för hon säger att hon inte gillar honom, sen gör hon det osv. och han tycker jag är ful. great. var helt förbannad på honom igår och besviken, trodde inte han var en sån som snackade skit såfort han hade chansen. men tydligen. 9 nov, 2011 19:22 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen