Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rawenclaw98
Elev |
Åååå gud va fiiiiin ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
16 jun, 2012 15:37 |
|
Borttagen
|
16 jun, 2012 20:58 |
|
mican00
Elev |
16 jun, 2012 21:29 |
|
TacosPanda
Elev |
17 jun, 2012 11:46 |
|
DisneyGirl4ever
Elev |
![]() ![]() Jag älskar verkligen att rita! Teckningarna ovan är två exempel på vad jag brukar hitta på när jag har tråkigt!^^ (Det är samma teckning, men Pluto sitter längre ner). 17 jun, 2012 13:57 |
|
Caius
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jupp.Skrivet av Caius: @PansyParkinson♥; Det är egentligen bara en halvt som halvt detaljerad skiss som jag fick för mig att färglägga. Men för att besvara din fråga, jo, jag gjorde det igår kväll när jag satt och hade tråkigt. Men du gjorde skissen själv? @linnlovegood; Varse och tack. @mican00; Tack. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 17 jun, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
Caius: Coolt! xD
17 jun, 2012 23:38 |
|
Borttagen
|
Caius varför gör du alltid ett @ framför
18 jun, 2012 00:03 |
|
Caius
Elev |
@linnlovegood; Det är en ren vana ifrån DC. För när man inte citerar någons inlägg där så gör majoriteten av alla där så... Vet egentligen inte varför det blev så... Det var jag och ett par tiotal andra som började med det, sedan tog moderatorerna efter oss och eftersom de gjorde det så gjorde majoriteten av alla andra också det.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 18 jun, 2012 00:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Caius: okej ^^@linnlovegood; Det är en ren vana ifrån DC. För när man inte citerar någons inlägg där så gör majoriteten av alla där så... Vet egentligen inte varför det blev så... Det var jag och ett par tiotal andra som började med det, sedan tog moderatorerna efter oss och eftersom de gjorde det så gjorde majoriteten av alla andra också det. 18 jun, 2012 00:50 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen