Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Johnte
Elev |
21 feb, 2012 13:08 |
|
Borttagen
|
tack ^^
21 feb, 2012 13:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sirius_Musta: Lät bra. Okej, ja, jag har sett någon mall nånstans, minns inte var bara. Kanske någon blogg eller nåt. Haha, jag satt och letade ganska länge men hittade inte. Mot slutet kände jag "det kanske var i någon annan tråd...". Så jag gick och kollade och då hittade jag receptet i en annan tråd, som heter "Godisbaronen". Där har trådskaparen gjort chokladgrodor av vanliga gröna grodor som sedan täcktes med choklad. Ett tips alltså. Skrivet av Borttagen: Det fanns inte på det närmaste Maxi här, kollade igår. Ja eller så köper man chokladgrodor Jag får klara mig på hemmagjorda så länge. 21 feb, 2012 13:26 |
|
Borttagen
|
21 feb, 2012 13:31 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 21 feb, 2012 13:36 |
|
Borttagen
|
21 feb, 2012 13:38 |
|
mican00
Elev |
21 feb, 2012 14:33 |
|
Borttagen
|
tack
21 feb, 2012 14:38 |
|
Borttagen
|
linnlovegood - Jättesnygga saker!!!
21 feb, 2012 14:41 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Assnygga!
Winter is coming... 21 feb, 2012 14:50 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen