Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
har du haft sex med läkaren!?'' skrek jag till kelly
26 aug, 2013 17:28
|
|
Borttagen
|
" Vad säger du?!" Skrek jag och gick argt därifrån
26 aug, 2013 17:30
|
|
Borttagen
|
26 aug, 2013 17:30
|
|
Borttagen
|
" Jag ljuger inte! Men det du är, du är en värdelös pappa!" Skrek jag och gick in i bilen
" Du kan ta bussen!" Fräste jag och vrålade därifrån
26 aug, 2013 17:32
|
|
Borttagen
|
jag hoppade snabbt in i bilen innan kelly åkte i väg
26 aug, 2013 17:37
|
|
Borttagen
|
( Jag skrev ju att hon vrålåkte iväg )
26 aug, 2013 17:38
|
|
Borttagen
|
(vrålade, står det så att han hoppade in i bilen)
26 aug, 2013 17:39
|
|
Borttagen
|
( Vet du inte vad det är? Det är när man kör jättefort )
26 aug, 2013 17:42
|
|
Borttagen
|
26 aug, 2013 17:49
|
|
Borttagen
|
( Det betyder två saker, skriker och kör iväg jättefort så att det ryker om däcken )
26 aug, 2013 17:50
|
Du får inte svara på den här tråden.