Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag nickar
jag är jättecoolig älska mig plz 2 dec, 2013 15:30 |
|
Borttagen
|
"vad bra." sa jag och gick upp till min säng.
2 dec, 2013 15:33 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag får syn på Sarah
jag är jättecoolig älska mig plz 2 dec, 2013 15:41 |
|
Borttagen
|
Jag tar fram trollstaven och riktar den mot dörren. Dörren exploderar.
2 dec, 2013 15:42 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag rycker till
jag är jättecoolig älska mig plz 2 dec, 2013 15:47 |
|
Borttagen
|
Jag skjuter en till blixt och den åker ner i uppehållsrummet och exploderar.
2 dec, 2013 16:00 |
|
Borttagen
|
(ginny 23 igen)
Jag flyger ur stolen och landar på golvet. Hela uppehållsrummet rasar. 2 dec, 2013 16:02 |
|
Borttagen
|
Jag skrattar och hoppar ut igenom fönstret. Hela tornet rasade ner.
2 dec, 2013 16:05 |
|
Borttagen
|
En hög med träbjälkar rasar över mig.
2 dec, 2013 16:07 |
|
Borttagen
|
Jag landar mjukt på marken långt ner. Jag tittar upp på hur tornet har rasat ner. De är döda! Varför gjorde jag det?
2 dec, 2013 16:14 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen